הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

SAS מציגה פתרון חדש לניתוח התנהגות הלקוח ב- 360

1/05/2016

נתונים מקוטעים הינם בעיה המציקה לאנשי השיווק. כאשר נתונים המגיעים מדואר אלקטרוני מנוהלים באמצעות פתרון שיווק אחד, ונתונים אודות התנהגות הצרכן ברשת מנוהלים בפתרון אחר, למשל, לאנשי השיווק חסר המבט הכולל על הלקוח. זה גורם להם לחוסר ביטחון לגבי יכולות השיווק הדיגיטלי שלהם.

 

בכנס השנתי של  SAS, שהתקיים בלאס וגאס חשפה החברה את המוצרים חדשים שנחשבים לדור הבא של האנליטיקה, בהם גם 

SAS Customer Intelligence   360. זהו למעשה מרכז שיווק דיגיטלי חדש האוסף נתונים מכל הערוצים כדי לסייע למשתמשים לקבל החלטות חכמות יותר ולשפר את חווית הלקוח שלהם.

 

"בנינו את SAS Customer Intelligence 360 כמרכז שיווק דיגיטלי אינטואיטיבי המשלב את כל הנתונים הזמינים", אמר וילסון ראג', המנהל הגלובלי של SAS CI. "לדוגמא, בעזרת הנתונים המשולבים העומדים לרשותם, אנשי השיווק יכולים לשלוח מיידית הצעה מותאמת אישית לסמארטפון של הלקוח כאשר הוא נמצא בקרבת בית העסק".

 

פתרון לניתוח שטף של נתונים

הרבה לפני שהאינטרנט של הדברים (IOT) הפך לטרנד, SAS חקרה נתונים שנאספו מחיישנים והתקנים אחרים. SAS Analytics for IOT היא חבילה חדשה של מוצרי תוכנה המפעילים את יכולותיה המוכחות של SAS בניתוח כמויות עצומות של נתונים ממכשירים וחיישנים המחוברים ל-IOT.

 

SAS Analytics for IOT מסייעת לארגונים לפענח נתונים הזורמים במהירות ומצטברים, ולקבל החלטות על סמך נתונים אלה. כתוצאה מכך יוכלו ארגונים אלה לשפר את הבטיחות, להפחית פציעות ואף לקדם את איכות מוצריהם – כשכל אלו יתורגמו בסופו של דבר לרווחים גבוהים יותר.

 

"במשך 40 שנה SAS חשפה תבניות בעלות משמעות במה שנראה כרעש נתונים", אומר ג'ייסון מאן, מנהל המוצר ל-IOT. "עשינו זאת על ידי הקשבה ללקוחותינו. כעת הם אומרים לנו שהם נאבקים כדי לראות את הערך של IOT. על ידי מיקוד היכולות הרבות שלנו באתגר עסקי זה, אנו מסייעים ללקוחות להפיק משמעויות ממבול של נתונים".

 

 

"המוצרים החדשים שהוצגו בכנס הם פורצי דרך בתחום האנליטי ונותנים מענה כמעט לכל אתגר הקיים בתחום. השילוב עם הטכנולוגיות מתקדמות הקיימות כיום בשוק תספק ערך עסקי בעל משמעות רבה עבור הלקוח. בתחום השיווק הדיגיטלי ישנה מהפכה עולמית ו-SAS מובילה אותה עם תובנות שכל חברה או עסק חייבים להיות ערים להם במציאות של ימינו", ציינה רונית לפידור- בלו, מנכ"לית SAS ישראל שהשתתפה בכנס יחד עם צבי צוויג, נשיא SAS ישראל.

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד