הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

קבוצת לובינסקי שדרגה CRM באמצעות Prodware

4/01/2018

חברתProdware  (פרודוור) ישראל, מקבוצת Prodware העולמית, המתמחה ביישום פתרונות  Microsoft Dynamics, השלימה פרוייקט לשדרוג מערכות ה- CRM וה- ERP בקבוצת לובינסקי, מהמובילות בענף הרכב בישראל,היבואנית הרשמית של פיג'ו, סיטרואן DS ואם ג'י בישראל.

 

במסגרת הפרויקט, הוסבהמערכתMicrosoftDynamics CRM  2011 למערכתDynamics  365   מערכת ה-ERP,Dynamics NAV 2013שודרגה ל-. Dynamics NAV 2017

 

המערכות מהוות את הפלטפורמה העיקרית לטרנספורמציה הדיגיטלית שהארגון מבצע ומשרתות מאות משתמשים וביניהם כל הנציגים באולמות המכירה לרכב חדש וטרייד, שירות הלקוחות לרכב חדש, מוסכים, המרלו"ג, מערך הכנת הרכבים המוסכים, ניהול פרויקטים השיווק והכספים. 

הפרוייקט התבצע במשך פחות משנה בהיקף מוערך של מאות אלפי שקלים.

Dynamics 365מבית מיקרוסופט היא הדור החדש של פתרונות עסקיים, חוצי ארגון, המאחדת יכולות שלCRMו-ERP. המערכת החדישה, המהווה קפיצת מדרגה בתחום הניהול הארגוני, משמשת  כל תחום על פי צרכיו, באמצעות מודולים ייעודיים ומאפשרת חיבור בין כל העולמות באופן קל ומהיר, בכל זמן, מכל מקום ומכל מכשיר. המערכת מופעלת באמצעות נתונים ו-BI, לקבלתהחלטות מונחות נתונים בזמן אמת ולחיזוי טוב יותר של צרכי הלקוח.

 

שמעונה נווה, סמנכ"לית מערכות מידע בקבוצת לובינסקי אמרה: "כחברה גדולה, אשר החדשנות והקידמה הם נר לרגליה, הפרוייקט מהווה עבורנו עליית מדרגה בכל הקשור לשפת ארגון אחידה, סינכרון בין המערכות השונות בארגון והתקשורת הקלה ביניהן, הבאה לידי ביטוי בממשקים ושפה זהים, המאפשרים מעבר קל בין המערכות השונות ושליטה מלאה על כל התהליכים. כוחה של פלטפורמת ה- ERP של מיקרוסופט בא לידי ביטוי בעיקר בפונקציות המורחבות שאנו מקבלים על ידי שילוב הפתרונות עם מוצרים אחרים של החברה". והוסיפה: "הניסיון הרב של חברת  ,Prodwareהנחשבת לחלוצת אימוץ תפיסת ה- Dynamics 365 מקצה לקצה בישראל, יסייע לנו להשיג את יעדי הצמיחה שלנו, לחזק את הקשר שלנו עם הלקוח ולתת מענה יעיל ומדוייק לכל מחלקות החברה".


"מדובר בשידרוג משמעותי עבור קבוצת לובינסקי, המצעיד את החברה לקדמת החזית הטכנולוגית". אמר בועז ניסימוב, סמנכ"ל לקוחות בפרודוור ישראל. "הפתרון של Dynamics 365 מאפשר חשיבה ואפיון מחדש של התהליכים הקיימים בחברה וכן בניה של תהליכי עבודה תקינים ואכיפתם, תוך הגדרת מילון מונחים אחיד בארגון, המקל על האבחנה בין ERP ל- CRM ומאפשר מתן פתרונות הוליסטיים, לכל תחום בארגון, תוך חוויה מותאמת אישית ושמירה על קשר הדוק עם הלקוח.

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד