הפוך לעמוד הבית
יפעת

ASOS מחליפה את הפקות האופנה באלגוריתם של Zeekit הישראלית

2/04/2018
ASOS מחליפה את הפקות האופנה באלגוריתם של Zeekit הישראלית

ענקית האפנה ASOS משתמשת בסטארטאפ ישראלי המאפשר לה לוותר על הפקות האופנה בעזרת יישום המייצר הדמיה. הפיתוח הוא של הסטארטאפ הישראלי Zeekit , בעזרתו אסוס משתמשת בתמונה של פריט האופנה המקורי ומלבישה בו דוגמניות שונות בפוזיציות ומבני גוף שונים, למרות שהן מעולם לא לבשו את הפריט.

 

אסוס משווקים מעל ל- 80 אלף מוצרים ומתמודדים עם האתגר לשלב בכמה שיותר מההיצע בהפקות אופנה כדי לשפר את המכירות. בעזרת Zeekit הזמן שלוקח להעלות מוצר לקטלוג מתקצר, מימים הדרושים לצילום הפקה לפחות מדקה הדרושה לאלגוריתם לייצר הדמיות. מה שמשחרר את "הפקק" להעלאת עסקאות און ליין.

 

לדברי יעל ויזל, מייסדת ומנכ"ל Zeekit: "אין צורך אפילו שהפריט יגיע לאסוס כדי שנבצע איתו הפקת אופנה. מספיק שהיצרן שולח את תמונת המוצר ואנו מבצעים את ההדמיה על בנק דוגמנים שצולמו מראש, ללא צורך בהפקת סטודיו וללא צורך בצלמים, מאפרים, מעצבי שיער ועוד."

 

הפיתוח מאפשר להתמודד עם מספר אתגרים של שיווק אופנה בעולם הדיגיטלי. לעיתים קונים חווים חוסר וודאות לגבי גזרת הביגוד, אם היא תחמיא להם כפי שהיא מחמיאה לדוגמנים. בעזרת הדמיה מולבשים באותו פריט דוגמניות שונות בעלות גזרה ומבנה גוף שונים, שהן מציגות את הביגוד בזוויות שונות. על מנת לצמצם את הפער בין הדוגמן ללקוחות, מה שעוזר לקבל החלטה נכונה ומפחית את כמות החזרת הפריטים.

 

כדי לתת מענה למקרים בהם צילום של הופעה מלאה צריך לרדת כי נוצר מחסור במלאי של חלק מהפריטים.Zeekit מאפשרת לשנות את תצוגת הפריטים על הדוגמנים בזמן אמת בהתאם למלאי. בשלב זה אפשר להלביש וירטואלית רק מבנק הדוגמניות של אסוס, בשלב הבא גם לקוחות יוכלו להעלות תמונות של עצמם למדידה וירטואלית.

 

הטכנולוגיה של Zeekit פותחה על ידי יעל ויזל, רב סרן במיל׳ בחיל האויר שלקחה את יכולות ניתוח הטופוגרפיה שצברה בשירות הצבאי ויישמה אותן על הטופוגרפיה של גוף האדם. כך מתאפשר להלביש אנשים באופן וירטואלי כשכל בגד נסרק ונשבר לעשרות אלפי פיסות קטנות המאפשרות לתוכנה של Zeekit להלביש אותן על גוף המשתמש בדיוק רב. מיזם גייס 12.5 מיליון דולר.

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד