הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

בדיחה יכול להיות עסק רציני

2/08/2011

יש לכם משימה: לבנות מודעת למותג בתחום ביטוח רכבים. יש לכם בעיה: אין תקציב לקמפיין פרסומי רציני. לא נורא. הפתרון הוא להדביק מדבקות  מיוחדות על מכוניות יוקרתיות שמדמות שריטות.


זאת לא בדיחה אלה אסטרטגיה מתחום שיווק גרילה. חברת ביטוח רכבים אונליין הדביקה סדרה של מדבקות מנייר סטטי שניתן להסרה ללא שום בעיה. הנייר מודבק לרכב בעזרת חשמל סטטי ולא משאיר דבק. על הנייר השקוף שמדמה שריטות היה כתוב: "אנחנו מתקנים את הנזק בקלות - כמו שאתם מסירים את המדבקה הזאת. תעשו ביטוח ותרוויחו הנחה של 10 עד 40 אחוז." 


המארגנים לא הסתפקו בתוצאות של הקמפיין הנוכחי והחליטו לקדם אותו גם ברשתות החברתיות. הם ביקשו מהקוראים והצופים ביו-טיוב לנסות את המדבקות על החברים שלהם ולספר על התוצאות. כתוצאה ממהלך זה הסרטון נצפה ע"י 7000 גולשים רק בשלושת השבועות הראשונים וכ-42000 קוראים של הבלוגים נחשפו לקמפיין. חשוב להדגיש שהחברה השקיע 1000 אירו בלבד. 


מי יהיה הראשון לנסות את זה בארץ? מנורה? ביטוח ישיר? AIG? הראל? 

הפוסט פורסם בבלוג Buzz Observer

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד