הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

קמפיין לפריניר עולה באמצעות משרד הפרסום KDA

11/11/2012

חברת פריניר – בעלת מפעל העגבניות מהגדולים בישראל, מעלה לאוויר קמפיין פרסומי ארצי חדש תחת המסר "מתחשק לי לבשל, מתחשק לי לאכול, פריניר.", היקף הקמפיין מוערך ב- 2 מיליון ₪ . הקמפיין באמצעות משרד הפרסום KDA , יעלה ביום א' (11/11 ) בטלוויזיה בערוצים 2,10,ו-24 וישודר במשך 3 שבועות כשבמרכזו המטבח הישראלי שבו משפחות ישראליות המבשלות את המנות האהובות עליהן.

 

הקונספט הנבחר מדגיש את חדוות הבישול במטבח הישראלי . כאשר "כוכב" הפרסומת הנו מוצר הדגל, רסק העגבניות של פריניר ,שמשמש בסיס למגוון רחב של תבשילים כגון: שקשוקה, פיצה, פסטה וממולאים .

 

 

קמפיין הפרסום רחב ההיקף של פריניר הנו חלק מתהליך אסטרטגי אותו מובילה החברה  בימים אלו הכולל גם מיתוג מחדש- ריענון הלוגו ואריזות המוצרים, מיתוג רכבי ההפצה, יחסי ציבור, כניסה לקטגוריות חדשות- מלפפונים וזיתים  והשקתו של אתר אינטרנט חדש.

 

יפתח קרן, מנכ"ל פריניר, מסר: "בקמפיין הפרסומי שאנו מעלים בחרנו להדגיש את חדוות הבישול  ולהישאר נאמנים למה שמתרחש בכל מטבח בישראל . ממחקרים שערכנו עולה כי  רסק העגבניות של פריניר נמצא כמעט בכל בית בישראל ונעשה בו שימוש מידי שבוע .כמו כן, משמש רסק העגבניות של פריניר בסיס למגוון רחב של תבשילים כגון שקשוקה, ספגטי, פיצה , ממולאים ועוד. אני מאמין בחוזקו של המותג ובטוח כי הקמפיין יוסיף ויחזק את מעמדו כמותג מוביל בקטגוריית העגבניות .

 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד