הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

קפה נמס עלית מקבוצת שטראוס בקמפיין שילוט חוצות אישי.

10/12/2012

קפה נמס עלית מקבוצת שטראוס השיק השבוע קמפיין שילוט חוצות ארצי תחת הסלוגן "גם אני שותה קפה נמס עלית". הקמפיין הוא המשך ישיר לאסטרטגיה התקשורתית של המותג, המדגישה את העובדה שרבים מאוד מהישראלים (יותר מ-45% מהישראלים) בוחרים לשתות קפה נמס עלית.

 

בקמפיין הנוכחי החליטו בקפה עלית לקחת את המשפט "גם אני שותה קפה נמס עלית" צעד אחד קדימה, ולהשיק קמפיין שהכוכבים בו הם צרכנים אמיתיים של המותג. קמפיין הפרסום לוקח את הפרסונליזציה והאהבה למותג לקצה שלה – הקמפיין מציג כ-1000 שלטי חוצות בכל רחבי הארץ. על כל שלט מופיע פרזנטור שונה וכל פרזנטור הוא צרכן אותנטי אשר אוהב ושותה קפה נמס עלית. הבחירה במיקום השלטים היא אלמנט נוסף של  פרסונליזציה, כאשר כל פרזנטור בחר את השלט במיקום שיש לו חיבור אישי-רגשי אליו (מול הבית, ליד ההורים, קרוב למשרד וכדומה).

 

בשלב הראשון הושק מיני סייט ייעודי, עליו הופיעה מפה אינטראקטיבית עליה סומנו כל שלטי החוצות על פי מיקומם המדויק בארץ, מקרית שמונה ועד אילת. הגולשים הוזמנו לבחור אחד מהשלטים, לכתוב מדוע דווקא להם מגיע לזכות בשלט זה ומי שהעלה את ההסבר המעניין והמרגש ביותר, הוא זה שנבחר להופיע על אותו שלט.  בתוך שבועיים נרשמו לאתר יותר מ-100 אלף כניסות, ועל כל אחד מהשלטים התמודדו אלפי גולשים.

 

לאחר בחירת הפרזנטורים, הם הוזמנו ליום צילומים מיוחד, הצטלמו לשלט הפרסונלי והחל מה-26 בנובמבר רושתה הארץ בשלטי החוצות האישיים, תחת הכיתוב "גם אני שותה קפה נמס עלית". מיד לאחר  השקת הקמפיין הועלו למיני סייט צילומים של כל השלטים (אשר צולמו במיוחד ע"י צלמים אופנוענים במבצע בזק), כאשר כל פרזנטור יכול היה לשתף את תמונת שלט החוצות עליו הוא מככב.

 

התוצאה של פעילות זו הייתה כי בתוך יממה "נשטפה" הרשת, בעיקר פייסבוק ואינסטגרם, בשיתופים של הגולשים מבלי שהושקע ולו שקל אחד בפעילות דיגיטלית. "הסוד" לחשיפה הויראלית העצומה תלוי בקשר בין הצרכן לבין התוכן. הצרכנים היו שותפים מלאים ביצירת התוכן ונוצר חיבור רגשי כה חזק שייצר מוטיבציה עבור המשתתפים לשתף את התוכן ולהפיצו. החיבור האותנטי של הצרכנים-פרזנטורים אל הקמפיין הם אלו אשר יצרו את הפעילות הויראלית רחבת ההיקף, והובילו לאלפי שיתופים, לייקים ותגובות

 

הקמפיין מציע כמה היבטים ייחודיים שיווקית, החל מיצירת קמפיין "360 מעלות" הפוגש את הצרכן בכמה וכמה נקודות ממשק, כולל שילוב בין פלטפורמות אופליין ואונליין (מיני סייט, שלטי חוצות, פייסבוק ואינסטגרם). חיבור אישי חזק אל הצרכנים, החל מהשלטים הפרסונליים ועד האפשרות של המותג לפגוש באופן אישי מאות רבות של צרכנים במהלך ימי הצילומים. ודגש מרכזי על פעילות בזירת הרשתות החברתיות, שנעשתה באופן עצמאי על ידי הצרכנים והביאה לחשיפה משמעותית ואיכותית של המסר השיווקי של המותג

 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד