הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

המרכז האקדמי רופין משיק קמפיין ייחודי ברוח הבחירות

30/12/2012
המרכז האקדמי רופין משיק קמפיין ייחודי ברוח הבחירות (הגדל)

המרכז האקדמי רופין יוצא בקמפיין חדש שקורא למועמדים ללימודים ל"בחור ברופין" ביום הפתוח שיתקיים3 ימים לפני הבחירות הכלליות (18.1).

הרעיון מאחורי הקמפיין הייחודי מציג בחירה בין מפלגות וירטואליות שהן למעשה מקצועות שונים הנלמדים במכללה כדוגמת מהנדסים, כלכלנים, מנהלים פסיכולוגים ועוד.
הקמפיין יכלול שילוט חוצות בתחנות רכבת, מודעות בעיתונים ותשדירי שדור ברדיו הארצי ופרסום מקיף בעולם הדיגיטלי יהווה חלק מהותי ומוביל.

מתכנני הקמפיין מצאו כי קיימת עלייה משמעותית בחיפוש מילים בגוגל בנושא בחירות (בתמונה המצורפת) ולשם כיוונו - מי שיחפש באפליקציית גוגל בסמארטפון מילים הקשורות בבחירות יתקל במודעת הבחירות של רופין המובילה לדף נחיתה סלולארי.

רב הבאנרים יהיו ממוקדי קונטקסט ויועלו בין היתר באזורי תוכן הקשורים לנושאי הבחירות באתרים שונים ברשת.

 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד