הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

גורי אלפי וחמודי בפרסומת לכללית

25/08/2013
גורי אלפי וחמודי בפרסומת לכללית (הגדל)

כללית בקמפיין לשירות חדש: רופאי ילדים און־ליין בסמארטפון. הקמפיין, בהיקף כספי של כ-2 מיליון ש"ח יעלה בטלוויזיה, ברדיו, באינטרנט ובעיתונות למשך שבועיים, באמצעות משרדי הפרסום מקאן-אריקסון וטוויסטד.

 

את הקמפיין מובילים דמויותיהם המאוירות של גורי אלפי וחמודי, והשניים מדגימים שלל סיטואציות לא צפויות בהם הורים לילדים זקוקים לייעוץ רפואי.  הקמפיין מבוסס על התובנה שילדים מוצאים את הזמן והמקום הכי לא מתאים להרגיש לא טוב או להזדקק לייעוץ רפואי והתייעצות ראשונית עם רופאי ילדים באמצעות הסמאטרפון מהווה פתרון.

 

לצד הפרסום בטלוויזיה וברדיו יעלה קמפיין אינטרנט המציג מגוון חוקי מרפי של הילדים  ומזמין את הגולשים לקחת חלק בכתיבת "אוסף החוקים הגדול של חוקי מרפי לילדים". בשת"פ עם עמוד סטטוסים מצייצים הגולשים מוזמנים להעלות סטטוסים עם הצעות לחוקים משלהם. בנוסף הופק סרטון ויראלי משעשע בנושא ביחד עם "שרוטונים".

 

כללית מובילה בתחום השירותים הדיגיטליים בענף הבריאות.  שירות ''רופאי ילדים און־ליין" הוא שירות הדגל המספק מידע והכוונה ראשוניים להורים בשעות שבהן המרפאות סגורות. עד עתה היה השירות זמין בשיחות וידאו צ'ט מהמחשב הביתי או בשיחה טלפונית דרך מוקד שירות הלקוחות וכעת הוא מורחב גם לסמארטפון. הרחבת השירות מבססת את המובילות של כללית בתחום השירותים הדיגיטליים והיא חלק ממגמה של פיתוח שירותים המותאמים לאורח החיים של לקוחותינו – ומהצורך שאנו רואים להתאים את עצמנו לצרכים שלהם ולהיות בכל המקומות שבהם הם נמצאים.

 

השירות בסמארטפון מאפשר לנהל שיחת וידאו באמצעות אפליקציית וידיאו ייעודית, כאשר רופא הילדים וההורים הפונים לשירות יכולים לראות זה את זה על צג הטלפון החכם – והרופא יכול לראות את הילד החולה ולהתרשם ממצבו. כל הרופאים בשירות מחוברים לנתונים רפואיים עדכניים מתוך התיק הרפואי של הילד והשיחה מתבצעת אל מול נתונים אלה.

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד