חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

חברת ג'נרל מילס עולה בקמפיין קידום Nature Valley

 ג'נרל מילס ישראל, יבואנית מותג חטיפי הדגנים NATURE VALLEY וליימן שליסל מפיצת המותג בישראל – משיקות קמפיין פרסום בסימן "פרס החדשנות מוצר השנה 2013" בקטגורית חטיפי הדגנים למוצרי השוקולד של Nature Valley- חטיף גרנולה Crunchy שוקולד מריר וחטיף גרנולה Chewy שוקולד מריר. הקמפיין שהגה משרד הפרסום "אברהם", ימשך כשבועיים, ויכלול פרסומת לתכניות טלוויזיה של הזכייניות קשת ורשת וערוץ המוסיקה 24.

הקמפיין, שעלותו מוערכת ב 1.2 מיליון ₪, יתמקד בשני טעמי השוקולד של חטיפי NATURE VALLEY שזכו בפרס החדשנות לשנת 2013.

 

הקמפיין ילווה בפעילויות קד"מ בחדרי כושר ומועדוני לייף סטייל, בפעילות בנקודות המכירה ובפעילות משלימה שתיערך כחודש ימים בעמוד הפייסבוק של החברה ותכלול פעילויות שונות נושאות פרסים.

קטגוריית חטיפי הדגנים למבוגרים היא שוק המגלגל מחזור מכירות שמוערך בכ-150 מיליון ₪ בשנה. חטיף הדגנים Nature Valley מדורג כמס' 2 חזק בפופולאריות שלו.

ג'נרל מילס הינה אחת מ-6 חברות המזון הגדולות בעולם עם מחזור פעילות שנתי של כ 14.9 מיליארד דולר.

 

קרדיטים:

משרד פרסום: אברהם                                                                    סמנכ"ל קריאייטיב: עידו קריב

מנהל קריאייטיב: רפי בראל                                                 ארט דיירקטור: אסתי גולדשטיין

מנהל לקוחות: רועי חננאל                                                                 תקציבאית: שרון שריר         

חברת הפקות: 3A                                                                          בית פוסט: פוסט אופיס

מוסיקה מקורית: נוב סטודיו                                                   קריינות – ליאת לשם

יחסי ציבור: דנה ויוראנו- הראל מורדי תקשורת שיווקית משולבת.      עמוד פייסבוק: מחלקת ניו מדיה הראל מורדי          

ראש צוות: עומרי אנדס צורף.                                                            תקציבאי: שגיא בלומנפלד

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד