הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

קמפיין לאפסון בעידן קופיקס

11/12/2013
קמפיין לאפסון בעידן קופיקס (הגדל)

המהפיכה עליה הכריזה חברת אפסון, לא מכבר, ששינתה את הדרך בה המשתמשים הביתיים והעסקיים,  מדפיסים עבודות לבית הספר, ניירת עסקית, מצגות ותמונות, עולה כעת גם לקמפיין רדיופוני. עם מסר קצר וקליט: "רק אגורה לדף מודפס", יוצאת החברה לקמפיין פרסומי ארצי ברדיו שיכלול ג'ינגלים בתחנות 90fm אמצע הדרך, 101fm ירושלים, 107.5fm חיפה, 97fm דרום, 102fm ת"א ו-ECO99fm.

 

מאחורי המהפיכה, מסבירה ענבר עיני, מנהלת השיווק והתקשורת של אפסון ישראל, נמצאת טכנולוגיה פשוטה בבסיסה, אך עם זאת מהפכנית בגישה: את מחסניות הדיו המקובלות בתעשייה (והמאוד יקרות) מחליפה מערכת מיכלי דיו בקיבולת גבוהה הניתנת למילוי חוזר. השימוש במערכות מכלי דיו בקיבולת גבוהה ותגיות תמחור חדשות - אגורה להדפסת עמוד - מבטיח עלות נמוכה משמעותית לכל דף מודפס, בשילוב עם הדפסות בכמויות בלתי נתפסות כיום, בלי הצורך לרוץ ולהצטייד בדרך במחסניות דיו. "בבסיס החדשנות שלנו בקו המדפסות החדש יש שלל פיתוחים טכנולוגיים ייחודיים, אבל, מדובר, ללא ספק, בחדשנות צרכנית בבסיסה. בעידן שבו קופיקס מנגישה קפה ומזון לקהל הרחב ושוברת את מונופולי רשתות הקפה, אנו באפסון מנגישים את ההדפסה הביתית והעסקית והופכים אותה לזמינה יותר מאי פעם. איתנו לא צריך לחשוב יותר לפני שלוחצים על ה-Print...".

 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד