הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

חברת החשמל בקמפיין בעקבות הוזלת מחירים

3/02/2015

הקמפיין יקודם בערוצי הטלוויזיה, ברדיו באינטרנט ובעיתונות הכתובה והוא יועלה במגזר כללי, חרדי, רוסי וערבי. מטרת הקמפיין: לחדד את המסר שהורדת התעריף היא בשל מהפכת הגז הטבעי אותה הובילה חברת החשמל וכי תעריף החשמל בישראל הוא מהנמוכים במערב אירופה. עלות הקמפיין מוערכת בכ-2.5 מיליון ש"ח והוא צפוי להימשך כ-3 שבועות.
 
אורן הלמן: סמנכ"ל רגולציה, קשרי ממשל ותקשורת של חברת החשמל: "שקע ותקע עסקו בשנה האחרונה במעבר לייצור מגז טבעי , זול וירוק. עכשיו מתווסף גם יתרון לציבור - ירידה של עשרה אחוזים בתעריף. הקמפיין הנוכחי שם דגש על השוואת התעריף בישראל ביחס למערב אירופה והנתונים מדברים בעד עצמם. אנחנו גם זולים, גם ירוקים וגם נותנים שירות אמין מהטובים בעולם".

הקמפיין הופק על ידי המחלקה לתקשורת המונים ולפרסום של חברת החשמל, בשיתוף משרד הפרסום "אדלר חומסקי" וחברת ההפקה "מיאלמה".

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד