הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

רשת האופנה ONOT משיקה קמפיין פרסום בהשקעה של 7 מיליון ש"ח

8/04/2015

רשת האופנה ONOT, מעלה קמפיין בהיקף של 7 מיליון ₪. הקמפיין שיושק לרגל השקת קולקציית קיץ 2015, יהיה בכיכובה של הדוגמנית ואשת העסקים מיכאלה ברקו, אשר משמשת כפרזנטורית הרשת כבר עונה שלישית.


הקמפיין יעלה לאוויר אמצעות משרד הפרסום שטרית גרופ SMG שזו העונה הראשונה שמבצע את הקריאייטיב למותג ONOT. הקמפיין צפוי לעלות בווליום גבוה במיוחד בערוצי הטלוויזיה, בשילוט חוצות בפריסה ארצית, בעיתונות המודפסת ובדגש על הפרסום בדיגיטל וברשתות החברתיות במטרה להנגיש את המותג לקהל המטרה.


ארז אגמון, מנהל השיווק של ONOT: "מדובר בקמפיין בהיקף נרחב שנפרס במגוון של אמצעי מדיה, שבא לידי ביטוי גם בפריטים בקולקציה ובחנויות הרשת. במסגרת שיתוף פעולה עם אתר Saloona, הקמפיין נותן במה ושיח לנשים ומקור להעצמה, כאשר בלוגריות ונשות תוכן יעלו תכנים שנכתבו עבור נשים ע"י נשים".


גיא וינברגר, שטרית גרופ SMG: "כשתיכננו את הקמפיין גילינו כי כל פרסומות האופנה לנשים סובבת תמיד סביב המראה של האישה. בצעד אמיץ החלטנו להיות הראשונים שלא מדברים על הגוף, אלא על הנשיות. הקמפיין מדבר על הנשיות והתכונות המופלאות של הנשים, על האינטואיציה, יכולת הנתינה והקבלה, העוצמה, היכולת ליצור חיים וכדומה.

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד