חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

"לפידות מדיקל" מעלה לראשונה קמפיין מקומי לעדשות המגע אלקון

לפידות מדיקל", המייבאת לישראל את עדשות המגע של "Alcon®",  מעלה לראשונה בישראל קמפיין מקומי למותג באמצעות משרד הפרסום FOUR. קורין גדעון, כוכבת מבטיחה בעולם הבידור, מנחת תכנית הריאליטי "האח הגדול" שנבחרה לאחרונה להגיש גם את תכנית הראיונות "אנשים", נבחרה להוביל את קמפיין עדשות המגע של Alcon® חברת בריאות העין המובילה בעולם תחת הסיסמא "עדשות המגע אלקון - תרגישו נוח"

הקמפיין יעלה בדיגיטל בצורה רחבה דרך כלל האתרים המובילים, יוטיוב ורשתות חברתיות למשך חודש. הקמפיין כולל סדרת סרטונים המציגים את גדעון בסיטואציות אותנטיות מהיום-יום שלה בצילומים לטלוויזיה, מוקפת בצוות המקצועי המלווה אותה גם בחיים האמיתיים.

אילן לפידות מנכ"ל לפידות מדיקל, יבואנית עדשות המגע של "אלקון" בישראל, מוסר "אנו שמחים על בחירתה של קורין גדעון להובלת קמפיין עדשות המגע של Alcon® , קורין מייצגת באופן מושלם את קהל לקוחותינו אשר מצד אחד צעיר ואוהב לחיות את החיים ומצד שני איכותי ולא מתפשר על נוחות. אנו בטוחים כי החיבור של קורין גדעון עם ALCON יניב תוצאות נפלאות" .

 

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד