הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

מנטוס בקמפיין עולמי להשקת סלוגן ושפת מותג חדשים

15/06/2016
מנטוס בקמפיין עולמי להשקת סלוגן ושפת מותג חדשים

ליימן שליסל, יבואנית ומשווקת מותג מנטוס בישראל, עולה בקמפיין טלוויזיה רחב היקף לרגל השקת סלוגן ושפת מותג חדשה למנטוס.

 

מדובר במהלך ובקמפיין עולמיים במסגרתם נחשפים שפת המותג והסלוגן החדשים, בעולם כולו.

במסגרת הקמפיין תיחשף סדרת סרטונים המראים כיצד מנטוס מסייע לחבר בין אנשים בעזרתם של מנטורים. הסיסמא שמלווה את כל הסרטונים: להתחבר לאנשים זה פשוט עם קצת עזרה. מי אומר לא למנטוס?

 

בישראל יעלה הקמפיין במשך שבועיים בערוצי הטלוויזיה 2 ו 10 ובמקביל בפייסבוק וביו-טיוב תקודם סדרת הסרטונים.

 

האדפטציה הישראלית לקמפיין באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון, והקיפו של הקמפיין בישראל נאמד ב-2 מיליון שקל.

הסלוגן שמלווה את הקמפיין: מי אומר לא למנטוס?

 

קרדיטים:
קריאייטיב: סיגל עבודי, אלעד גייזלר, דנה מושקוביץ, ניהול לקוח: עדי אורן, דפנה מונהייט, שני בן-יוסף, פלנינג: רותם בריגה, הפקה: נווה זרח, מעיין קינן , יחסי ציבור: סנדיק קומיוניקיישן

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד