הפוך לעמוד הבית
יפעת

קמפיין חדש לאוניברסיטת בן-גוריון

30/01/2018
הגדל

כחלק מקידום פתיחת ההרשמה לשנת הלימודים תשע"ט ולקראת היום הפתוח שייערך ביום חמישי 22.2, אוניברסיטת בן-גוריון בנגב, יצאה בקמפיין פרסומי הכולל מודעות בעיתונים ושילוט בתחנות הרכבת, המבוסס על צילומי מקור של צלם האוניברסיטה, דני מכליס. התמונות שנבחרו ללוות את הקמפיין צולמו כולן באוניברסיטה ונועדו לשקף את האווירה בקמפוס, לצד החיבור לערך המוסף אותו מקנה האוניברסיטה ללומדים ולחוקרים בה.

 

הקמפיין נוצר על ידי יחידת השיווק ומחלקת פרסומים ודוברות ובסיוע סטודיו הדיגיטל Grasspink (היי-נט רם).

הרעיון מאחורי הקמפיין הוא לתת ביטוי מרכזי לתמונות שצולמו על ידי מכליס המשקפות את חיי היום-יום במוסד המחקר, הן בפן המדעי-אקדמי, הן בפן היזמי והן בפן החברתי.

 

התמונות נבחרו לשקף ארבעה ערכים: מצוינות במחקר, חדשנות, יזמות ומעורבות חברתית. מרביתן של התמונות צולמו במיוחד עבור הקמפיין.

 

מכליס, יליד ארה"ב (1972), התחיל לצלם לאחר שקיבל מצלמת רפלקס כמתנת בר-מצווה ומאז לא הפסיק. עובד כצלם של אוניברסיטת בן-גוריון בנגב מעל 17 שנים ונמנה על אוכלוסיית האמנים של העיר העתיקה המתחדשת בבאר שבע, בה הוא מתגורר משנת 2006. עבודות של מכליס כצלם בתחום האקדמיה זכו לפרסים רבים ופורסמו בכתבי עת מחקריים מובילים, במגזינים ועיתונים בארץ ובעולם וביניהםNature,  National Geographic Traveler,. בביתו המשמש גם סטודיו מקצועי וגם גלריה ניתן למצוא תמונות ממסעות בעולם, פורטרטים, ארכיטקטורה ועוד.

 

שגיא לנגר, מנהל השיווק ומנהל היחידה לפיתוח אקדמי וקידום ההוראה באוניברסיטת בן-גוריון בנגב: "זו פעם ראשונה שבישראל יוצא קמפיין למוסד אקדמי ששם במרכז את הצילום האומנותי. צלם האוניברסיטה הצליח לתפוס רגעים מיוחדים ונושאים בחיי הקמפוס, תוך שהוא מעביר דרכם את הערכים אותם מקדמת האוניברסיטה וששותפים להם הסטודנטים שלנו".

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד