הפוך לעמוד הבית
יפעת

R3 בקמפיין לרגל הוולנטיינ'ס

1/02/2018
R3 בקמפיין לרגל הוולנטיינ'ס
R3 בקמפיין לרגל הוולנטיינ'ס

 

Ready Bear  הינו מהלך שיווקי מקורי לכבוד הוולנטיינ'ס דיי, של ניאופרם מוצרי צריכה, משווקת מותג הקונדומים הגרמני, R3 ושל סוכנות הדיגיטל גרייט. המהלך, הפונה לקהל הצעיר, מבוסס על התובנה כי הצעירים, בעיקר במפגשים הראשונים עם בני זוג, לא רוצים להיתפס כלהוטים מדי לקיום יחסי מין (עם 'קונדום בכיס'), אך גם לא רוצים לפספס את הספונטניות ולא להיות מוכנים בעת הצורך. הפתרון שמציג הקמפיין, הוא דובון חמוד, המכיל כיס מאחור (תפור בגוף הדובון) , ובו קונדום של R3 לשימוש ברגע בו שני בני הזוג מוכנים.

הדובון יוצע למכירה במהדורה מיוחדת ומוגבלת לוולנטיינ'ס דיי באתר ייעודי של 3 R במחיר של 39 שקלים בלבד.

המהלך הקודם של גרייט ל- R3 , בכיכובן של האחיות מלול, זכה ב-2 פרסי ארד בתחרות הפרסום הבינלאומית LIA , בקטגוריית הקראפט: פרודקשן דיז'יין ועריכה.

 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד