הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

רונית יודקביץ' תוביל קמפיין של לוריאל לקהל הבוגר

21/06/2018
צילוןם: רן יחזקאל
צילוןם: רן יחזקאל

מותג האיפור הבינלאומי לוריאל פריז יוצא בימים אלה בקמפיין חדש לרגל השקת מייק-אפ טרו מאץ' ב 13 גוונים, להתאמה מושלמת לכל אישה ולכל גוון עור.  

הקמפיין יערך עם הדוגמנית רונית יודקביץ' המייצגת את הנשים הבוגרות יותר, אשר גילן נע בין העשורים ה-40 ל-50.

 

 לפני כעשור פרצה אצל רונית מחלת עור הידועה בשמה 'ויטילגו', ובאמצעות סדרת המייק-אפ טרו מאץ' מצאה את תשובתה לכיסוי מדויק לגוון העור והתעלות על כתמי העור שהתפשטו על גופה בעקבות המחלה.

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד