הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

דנה פרידר מככבת בקמפיין רשת של BBB שמצולם בניו יורק

9/10/2018

רשת ההמבורגרים BBB עולה בקמפיין חדש, תחת הסלוגן: "בורגר טריפ - מגלים את אמריקה". הקמפיין, בכיכובה של השחקנית דנה פרידר, כולל סדרת סרטוני רשת בת 3 פרקים.

במסגרת הקמפיין, המוערך בכ- 2.5 מיליון ₪, מתעדת דנה פרידר את חיפושיה בניו יורק אחר ההמבורגרים השווים בעיר. שלושת ההמבורגרים אשר נמצאו כטובים ומעניינים ביותר, יחשפו בסדרת הרשת, ובמקביל יוצעו לסועדים במסעדות רשת BBB במהלך   אוקטובר – דצמבר.

 

 

סדרת סרטוני הרשת תעלה במחצית חודש אוקטובר בטלוויזיה, ברשתות החברתיות ובאתרים מובילים, זאת לצד פעילות קד"מ במסעדות הרשת. הסדרה עולה לאוויר זו השנה השנייה ברציפות, לאחר שבשנה שעברה זכתה הסדרה, בה חיפשה   דנה אחר ההמבורגר המושלם בבירות אירופה, להצלחה רבה.  

 

 

אילן פנחס, סמנכ"ל רשת BBB מסר: "לאור הצלחת 'בורגר טריפ 1', החלטנו גם השנה להמשיך באותו הקונספט, ולשלוח את דנה פרידר לניו יורק, העיר הקולינרית המזוהה מכל עם המאכל האמריקאי המובהק- המבורגר. דנה ביקרה בשלוש מסעדות המבורגר מיוחדות שנבחרו לאחר תחקיר מעמיק, ואנו שמחים להציע את הגרסאות הישראליות של המנות המיוחדות לקהל הלקוחות שלנו במרוצת החודשים הקרובים, במסעדות הרשת."

 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד