הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

נוטלה מזמינה את הצרכנים להופיע על צנצנות המותג

7/01/2019
נוטלה מזמינה את הצרכנים להופיע על צנצנות המותג

נוטלה, ממרח אגוזי הלוז עם הקקאו האהוב בעולם, משיקה את קמפיין "Your Morning With Nutella"  במסגרתו יוכלו הצרכנים ומשפחותיהם לככב לראשונה על אריזות נוטלה.

במהלך חודש ינואר, יוכלו הצרכנים להצטלם עם ארוחת הבוקר שלהם בשילוב הממרח, לעלות את התמונות לאתר המבצע של החברה, ולהיות חלק מאריזת נוטלה הייחודית שתושק במהלך השנה.

 

בנוסף, כל משתמש אשר יירשם לפעילות ייקבל "תווית נוטלה אישית" להדפסה, הכוללת את הלוגו של נוטלה והתמונה אותה העלה לאתר. כמו כן, בין המשתתפים תוגרל חופשה משפחתית בניו יורק וביקור VIP ב Nutella Café  החדש שנפתח בעיר.

 

לדברי אליאור צחי, מנהל שיווק נוטלה ישראל: "מדובר במהלך ייחודי ומקורי של נוטלה ישראל, שבו אנו מזמינים את הצרכנים שלנו להיות חלק מהקמפיין של נוטלה וכן להופיע על אלפי צנצנות שישווקו במהלך השנה. אנו צופים שיעורי השתתפות גבוהים, כשהפרס הוא חופשה משפחתית בניו יורק וביקור VIP בבית הקפה החדש של נוטלה Nutella Café" " שרק נפתח זה עתה בעיר.

 

חפשו את צנצנת הקמפיין, נוטלה 750 גר' , ברשתות שיווק השונות או היכנסו לאתר נוטלה ישראל.