הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

טיב טעם עולה בקמפיין חגיגי לרגל עשור למועדון הלקוחות

19/02/2019
טיב טעם עולה בקמפיין חגיגי לרגל עשור למועדון הלקוחות

רשת טיב טעם חוגגת 10 שנים למועדון הלקוחות המונה למעלה מ- 200 אלף חברים ותעלה בימים אלה בקמפיין חגיגי קולינארי - תחת הסלוגן: "מועדון טיב טעם חוגג 10 שנים של טעם טוב". הקמפיין שם דגש   על היות טיב טעם רשת מובילה בתחומה. וחורטת על דגלה, כבר עשור את האהבה לאוכל ולשמחת החיים. חברי מועדון הלקוחות נהנים ומעריכים אוכל טוב , חומרי הגלם משובחים ומיוחדים מהארץ והעולם.

 

 

הקמפיין נערך ע"י משרד הפרסום באומן בר ריבנאי. ויעלה בתאריך ה- 20.2.19 . בדיגיטל, ברשתות החברתיות, , ברדיו, בעיתונות המובילה ובמגזר הרוסי.

 

 

במסגרת הקמפיין יודגשו מבצעי ה-10 ₪ על מגוון רחב של מוצרים והטבות המועדון, הניתנות לחברים והופכות את המועדון לכדאי ביותר. בעלות הנאמדת בכ- 600,000 אלף ₪ .

 

 

הקמפיין משלב את רוח הקולינריה עם הניחוח הבינלאומי ברשת טיב טעם. ונועד להעלות את המודעות

 

למועדון הלקוחות החזק של טיב טעם ולמבצעים הניתנים גם בהתאמה לכל לקוח.

 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד