הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

זאב רווח נבחר להוביל קמפיין לאפליקציית אפליצ'ק

5/03/2019
צילום: אביעוז קריספין
צילום: אביעוז קריספין

השחקן המוביל זאב רווח, נבחר להוביל קמפיין לאפליקציית אפליצ'ק- נותנת החסות הראשית של קבוצת הכדורגל בית"ר ירושלים. הקמפיין, בהובלת משרד הפרסום אביעוז קריספין האחראי גם על מיתוג החברה, הקמת המערך הדיגיטלי וניהול הרשתות החברתיות, יעלה בטלוויזיה, דיגיטל ושלטי חוצות ברחבי הארץ. היקף ההשקעה נאמד בכ-3 מיליון ₪.

אפליקציית אפליצ'ק, בבעלות של איש העסקים מני גיא, הנה אפליקציה מתקדמת וייחודית בתחום הפינטק (טכנולוגיה פיננסית), הראשונה מסוגה בעולם המציעה בדיקה, ניכיון והבטחת פירעון צ'קים בטאץ' אחד.

 

משרד הפרסום אביעוז קריספין, בניהולם של הפרסומאים חן קריספין ועופר אביעוז, הנו בין המשרדים הבולטים, מטפל בתקציבים מובילים במשק, ביניהם: קבוצת עמינח, אביסרור משה ובניו, קבוצת ישפרו סנטר, אפליצ'ק, קבוצת הילוך שישי ועוד.

 

חן קריספין, מבעלי משרד הפרסום אביעוז קריספין מסר "היה לנו אתגר לייצר קמפיין הומוריסטי עם קצת צבע, לעולם מיושן של צ'קים המיועד לעסקים וללקוחות פרטיים. לטובת הקמפיין שכרנו את שירותיו של השחקן האגדי זאב רווח, שהיה הבחירה הטבעית והראשונה התואמת את ערכי המותג ומסייעת בהעברת המסרים התקשורתיים של האפליקציה ברוח סאטירית".

 

מני גיא, בעלים ומנכ"ל אפליצ'ק "ביקשנו לייצר קמפיין קליל שיזכרו אותו, כזה שיעביר את המסר של יכולות האפליקציה בצורה ממוקדת ופשוטה. אנו בהחלט מרוצים מהתוצאה הסופית ובטוחים שגם הציבור הרחב יוכל להתחבר אליו. במסגרת פעילותנו הענפה אנו משקיעים רבות על מנת להגביר את המודעות לאפליקציה הנושאת עמה בשורה צרכנית הן ללקוחות עסקיים והן ללקוחות פרטיים. באמצעותה יוכלו לבדוק את הצ'קים אותם הם מקבלים בין אם מדובר בפרילנסר, או באדם המשכיר דירה ולשים סוף לנושא הצ'קים החוזרים".

 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד