הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

לראשונה: מותג מנטוס בקמפיין בהפקה מקומית

5/03/2019
לראשונה: מותג מנטוס בקמפיין בהפקה מקומית

הקמפיין באמצעות משרד הפרסום מקאן, הינו רחב היקף והוא עולה בטלוויזיה ובדיגטל תחת הסלוגן: "מי אומר לא למנטוס?"

 

היקף הקמפיין נאמד ב- 1.5 מיליון שקל.

 

הקמפיין ממשיך את האסטרטגיה החדשה של המותג המציגה את מנטוס כמוצר שעוזר לחבר בין אנשים, הרעיון המרכזי בקמפיין החדש הוא שאף אחד לא אומר לא למנטוס, והמסר מועבר בעזרת סרטונים הומוריסטים וצעירים המראים סיטואציות יומיומיות שמנטוס הוא חלק מהן.

 

קרדיטים: במאי: קובי חביה, חברת הפקה: MUD הפקה, בית פוסט: ברודקאסט, קריאייטיב: סיגל עבודי, גליה קדם, אמיר קפח, אסטרטגיה: עינת בן חורין, יעל ויצמן, ניהול לקוח: דפנה מונהייט, מיניה בן, רוני פילוס, הפקה: שני תוהמי, מדיה: שלומי פרידן, יעל זיו.

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד