הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

סקצ'רס מרחיבה את הפניה לצעירות עם קמפיין SKECHERS TEEN ברשתות החברתיות

8/08/2019
נוי והדר לסקצ'רס. צילום: עומרי רוזנגרט
נוי והדר לסקצ'רס. צילום: עומרי רוזנגרט

רשת SKECHERSמשיקה קו חדש לצעירות SKECHERS TEENעם נוי והדר - זמרות, שחקניות ומיוצאות תכנית המירוץ למיליון. נוי והדר צולמו לקמפיין החדש המציג את טרנד החליפות לצעירות. הקמפיין יתמקד בקולקציית הלבוש הכוללת מגוון של חולצות בטן, גופיות ספורטיביות, מכנסיים קצרים, חולצות טישירט בשילובי הדפסים וחצאיות A. הקמפיין עתיד לעלות ברשתות החברתיות.

 

עם מחזור מכירות עולמי של 4.64 מיליארד דולר מובילה Skechers את עולם  ההנעלה המקצועי ונבחרה למקום השני בארה"ב במכירות נעלי ספורט.

 

עדי מוליוב, מנכל"ית SKECHERS אמרה היום:" בעולם שכולו סובב סביב הרשתות החברתיות והטרנדים, בחרה רשת SKECHERS לאמץ שפה אופנתית, אינסטגרמית וליצור פרסומת ברוח צעירה. שמחנו לצרף לקמפיין את האחיות התאומות נוי והדר שמתאימות לערכי המותג ומציגות את הקולקציה SKECHERS TEEN בצורה הטובה ביותר המשלבת טרנדיות, נוחות, אופנתיות והרחבת הקו לצעירות."

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד