הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

אתר GLAMZ בקמפיין להעצמת הלקוחות

31/10/2019
אתר GLAMZ בקמפיין להעצמת הלקוחות

אתר הביוטי  GLAMZ יוצא בקמפיין פרסום במרכזו צעירה שאינה מרוצה מהתספורת שעשה לה מעצב השיער, חוזרת אליו כועסת ולא לבד – בליווי פטיש עמו היא מנפצת את זגוגית המספרה. בהמשך מבינים שהיא רק דמיינה את התרחיש, מבקשת ממנו לתקן את התספורת.

 

אתר GLAMZ  נוסד בחודש יוני 2019 והוא מכיל מעל 1,000 אנשי מקצוע בתחומי הביוטי השונים: עיצוב שיער, איפור, קוסמטיקה, פדיקור, מניקור ועוד. ייחוד האתר הוא כי כל בעל מקצוע מדורג על ידי משתמשי האתר שמזמינים דרכו תור, ואם במידה בעל המקצוע מאבד את הציון 8 – הוא יועזב. בנוסף, ישנה שקיפות מלאה לגבי המחיר שישלם הלקוח, דרך נוספת אשר מסייעת ללקוח לבחור את בעל המקצוע ,מלבד ההמלצות והדירוג.

הקמפיין, באמצעות באומן בר ריבנאי,ירוץ בערוצים 12 ו-13 ובערוצי הרדיו אקו 99, 103 FM , רדיו דרום, רדיוס ורדיו חיפה הושקעו מעל 3,500,000 ₪.

קטי בלטמן, מייסדת ומנכ"לית אתר GLAMZ : " GLAMZ הוקמה על מנת לעשות מהפכה בעולם הביוטי בישראל. אחרי שנים ארוכות בהן נשים נאלצו לפגוש באנשי מקצוע חובבנים ולשלם מחירים אקראיים – באנו לעשות כאן סדר. בנינו מקום בו כל אנשי הביוטי המובילים בארץ נמצאים או רוצים להיות בו. מקום בו הלקוחות יכולים לעשות השוואת מחירים, לקרוא המלצות מאומתות ולהזמין תור בלחיצת כפתור. באנו להראות כי אפשר אחרת".

 

 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד