הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

קמפיין חדש למותג טיטולים פרימיום עם הסטנדאפיסטית רביטל וטלזון

13/07/2020
צילום: מיכה לובטון
צילום: מיכה לובטון

טיטולים פרימיום משיק קמפיין חדש בכיכובה שלרביטל ויטלזון- סטנדאפיסטית, אושיית רשת ואמא ל-5 ילדים.
הקמפיין החדש תחת הסלוגן "טיטולים מבינים בתינוקות ישראליים" יעלה בטלוויזיה ובדיגיטל
הקמפיין מתאר בצורה הומוריסטית שאופיינית לפרזנטורית את הייחוד, האנרגיה והשובבות של התינוקות הישראלים ומסביר למה טיטולים מתאימים להם במיוחד.

 

הקמפיין עולה באמצעות מקאן ומשרד שלמור תקשורת אמון על יחסי הציבור.

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד