חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

ג'ובני רוסו בקמפיין חדש למשקה האנרגיה בלו ללא סוכר

ג'ובאני רוסו. צילום: יח"צ

חברת בני פאוזי שמשום, בעלת משקה האנרגיה בלו- משקה פונקציונלי המוביל בשוק משקאות משיקה סדרת משקאות חדשה ללא סוכר ועם 6 קלוריות בלבד בשם -6 Blu  ועולה בקמפיין פרסום בהשקעה של כ-3 מליון ₪ ובשיתוף משרד הפרסום יארה.

 

קבוצת בני פאוזי שמשום, הנה בעלת משקה האנרגיה בלו- משקה פונקציונלי המוביל בשוק משקאות  האנרגיה הישראלי עם 54 אחוזים מנתח השוק, ואשר משווק  ב-35 מדינות בעולם. השקת בלו 6- ללא סוכר הנה כחלק מסדרת מהלכים של בני פאוזי השוקדת על פיתוח מוצרים חדשים כל העת. בחברה זיהו את פוטנציאל הצמיחה בשוק והצורך של הצרכן במשקה אנרגיה ללא סוכר המאפשר לו להמשיך להנות מהמשקה האהוב מבלי הצורך לדאוג לקלוריות הנלוות.

 

המהלך ילווה בקמפיין  פרסום עם הסלוגן- six  I LOVE שיכלול שילוט חוצות, דיגיטל  קמפיין פרסום בטלויזיה. להובלת הקמפיין נבחר שחקן הכדורגל לשעבר ג'ובני רוסו, המזוהה עם סגנון חיים ספורטי ושאוהב את"החיים הטובים". בקמפיין נצפה גוואני רוסו בתוך בריכת שחייה כשבידו משקה ובו הוא מציין שהוא חולה על six  [סיקס באנגלית] ומחזיק פחית שתיה של Blu six .

 

הסרטון בגרסה המקורית צונזר על ידי הרשות השניה לאחר שהוחלט שהוא משלב תכנים בעלי אופי  ומסרים מיניים. במשרד הפרסום יארה נאלצו לעשות להסיר חלקים מהסרטון. ההתאמות כללו: שיכתוב הטקסט והסרת חלקים מהסרטון המראים חלקי גוף חשופים.

 

 ענאן שמשום, מבעלי בני פאוזי שמשום בע"מ "בשוק משקאות המתחדש אנו קשובים כל העת לצרכן. זיהינו את הצורך במשקה שיאפשר לו להנות משתיית המשקה שהפך פופולארי מאוד בקרב הצעירים שוחרי הטרנדים ללא הצורך לדאוג לנושא הקלוריות הנלוות לשתייתו. אנו מקווים כי באמצעות הקמפיין בהשתתפות ג'ואני רוסו נעביר את המסרים שהחיים הטובים ממשיכים גם עם בלו 6 ללא סוכר"

באסל זועבי, משרד הפרסום יארה: "בחרנו לקמפיין מסר המזוהה עם המותג בלו לאורך כל הדרך- לשתות BLU זו חוויה כיפית ומרעננת. בחרנו בפרזנטור, שחקן הכדורגל לשעבר המזוהה עם סגנון חיים נהנתן  ושאוהב לבלות ולשמוח להיות זה שיעביר את המסר עמו להובלת המהלך הפרסומי"

הפקה: משרד  הפרסום יארה.  ניהול השיווק שמשום: סמען שמשום.

 

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד