הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

KODAK יוצאת בקמפיין האינטרנטי הגדול בישראל למצלמות דיגיטליות, בהשקעה של כמיליון ₪

10/09/2006

הקמפיין, תחת הסיסמא "פשוט לתפוס את הרגע", מדגיש את פשטות תפעול מצלמות KODAK למרות עליונותן הטכנולוגית וישיק את מצלמת העל V610 במבצע מיוחד.

 

KODAK, המשווקת באופן בלעדי בישראל על ידי חברת דלתה פילם בע"מ, עולה לראשונה בקמפיין אינטרנטי, הגדול ביותר שנעשה עד כה בארץ למצלמות דיגיטליות, בהשקעה של כמיליון ₪. 

 

KODAK הינה המצלמה הנמכרת ביותר בארה"ב ובין שלושת המצלמות הנמכרות בעולם. הקמפיין החדש, באמצעות משרד האינטראקטיב  Websense Creating Online, יעלה באתרי האינטרנט המובילים תחת הסיסמא "פשוט לתפוס את הרגע", וידגיש את פשטות תפעול מצלמות KODAK למרות עליונותן הטכנולוגית.  כמו כן, במסגרת הקמפיין משיקה קודאק את מצלמת העל V610 שתוצע במבצע מיוחד.

 

בנוסף, יכלול הקמפיין החדש של KODAK  תחרות צילומים בנושא הנצחת רגעים בחיים, כגון: הרגע המאושר,  המצחיק, הלוהט, ההיסטורי, הרומנטי וכד'. הגולשים יתבקשו לשלוח תמונות "שיתפסו את הרגע" ובכל יום יוכרז זוכה במצלמת KODAK. בסיום הפעילות יוכרז הזוכה הגדול שיקבל מצלמה דיגיטלית יוקרתית.

 

יריב כהן, מנכ"ל דלתה פילם:  "החלטנו לצאת בקמפיין פרסום אינטרנטי הגדול ביותר שנעשה עד כה למצלמות הדיגיטליות כדי ליצור בולטות ל- KODAK מול קהלי היעד ולהציג את עליונותן הטכנולוגית לצד פשטות התפעול שלהן.  הקמפיין מתחבר לקונספט של KODAK ומציע לכל אחד מהגולשים "לתפוס את הרגע שלו" וגם לזכות בפרסים".

 

 

 

 

 

 

 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד