הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

"רנואר" יוצאת בפרויקט פרסום תחת השם "שדירת רנואר"

11/09/2006

הפרוייקט תחת השם "שדירת רנואר"  לראשונה בארץ תצוגת אופנה על גבי  9  קירות ענק של "נור סטאר מדיה" המציגים בהמשכים את קולקציית החורף 2006-2007 לאורך איילון צפון. היקף ההשקעה בפרויקט – 300 אלף דולר

 

במסגרת קמפיין פרסום רחב היקף להשקת קולקציית סתיו –חורף 2006/07 באמצעות חברת הפרסום נפתלי אברהם יוצאת חברת "רנואר" בפרויקט  חסר תקדים  ולראשונה  מציגה קונספט חדשני ל פרסום בהמשכים מאיילון דרום (קיבוץ גלויות) ולאורך איילון צפון עד שבעת הכוכבים – הרצליה  על  גבי קירות ענק  וסופר ענק  של חברת "נור סטאר מדיה".

 

אריה שיבר, מנהל השיווק של חברת רנואר  מסר כי: השנה החלטנו לראשונה לשלב בקמפיין  לקולקציית חורף סתיו את  קירות הענק, זאת לאור החשיפה הרבה, הבולטות והנוכחות שיש לקירות הענק המוצבים בשטח הפתוח באיילון,   ואנו צופים שהקמפיין ימשוך תשומת לב מירבית, יבדל את " רנואר " מחברות אופנה אחרות בשוק וישיק את הפרזנטורים החדשים של רנואר .

 

חברת "נור סטאר מדיה"  הינה החברה המובילה והיחידה בארץ המשווקת מדיית חוצות תלת

מימדית באמצעות פיסול של מודלים וקירות ענק, החברה מתמחה בעיצוב ייצור ושיווק מדיה זו בארץ ובחו"ל.

 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד