הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

קמפיין חורף למותג הג'ינס הבריטי "לי-קופר" בהשקעה של 500,000$

18/09/2006

הקמפיין מהווה את יריית הפתיחה של "לי קופר" לכיוון קהלי היעד הבוגרים יותר. הקמפיין כולל קטלוג תדמיתי וסדרת מודעות שיופיעו במגזיני נשים והלייף סטייל.

הקולקצייה עוצבה על ידי מחלקת העיצוב של "לי קופר" ישראל, והמעצבים תומר בן יוסף ושלי חדד. קולקציית המותג הבריטי "לי קופר" מקבלת את השראותיה מבירות האופנה העולמיות עם דגש על בריטניה, ומעוצבת על ידי חטיבת העיצוב של "לי קופר" ישראל, תוך התאמה לגזרות ולעיצובים התואמים את השוק הישראלי.

 

 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד