הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

חברת האופנה "קרוקר" מכוונת למרכז

5/10/2006

מפרסמת על גבי מספר קירות ענק של "נור סטאר מדיה" בצמתים מרכזיים באיילון במשך 3 חודשים, ובהשקעה  של כ – 2 מיליון ₪.

 

לאחר פרסום של כשנתיים ע"ג קיר סופר ענק בדרך פ"ת –קפלן ומיצויי הפרסום במקום, החליטה חברת קרוקר שהיא מרכזת את מאמץ הפרסום לאורך נתיבי איילון .

 

לדברי דוד לוי מנכ"ל חברת קרוקר : "מבדיקות  שערכנו עולה כי לפרסום בנתיבי איילון ישנה חשיפה רבה, בולטות ונוכחות  והחלטנו לצאת במקפיין של סדרת קירות ענק המוצבים בשטח הפתוח. אנו צופים שהקמפיין ימשוך תשומת לב מרבית ויבדל את "קרוקר " מחברות אופנה אחרות בשוק.

 

הקמפיין בהשקעה של 2 מיליון ₪ מעביר את המסר  של קולקציית החורף 2006-2007 ויעלה ע"ג קיר ענק במרכז באיילון וסידרת קירות בנתיבי איילון לפני מחלף גלילות ובמחלף 7 כוכבים.

 

 

 

 

 

 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד