הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

"קדס קידס" יוצאת בקמפיין פרסום לחורף 2006/7 "AMERICAN DREAMS" בהשקעה של מיליון ש"ח

11/10/2006

חברת "קדס קידס" יצרנית ומשווקת בגדי הילדים משיקה בימים אלו את קולקציית  סתיו- חורף 2006/7.

לרגל השקת הקולקציה החדשה בישראל תצא החברה במסע פרסום וקידום מכירות נרחב שנערך באמצעות משרד הפרסום אופטימום, תחת הקונספט  AMERICAN DREAMS, הכולל שילוט חוצות בפריסה ארצית ,מודעות בעיתונות הכתובה ודיוור למועדון הלקוחות.

כמו כן  יגובה הקמפיין בפעילות קד"מ בסניפי הרשת ומועדון הלקוחות. סה"כ היקף ההשקעה במסע הפרסום נאמד ב 1 מיליון ₪.

 

אורן חורב, סמנכ"ל השיווק של חברת לירם ורשת "קדס קידס" מוסר כי: "הקמפיין בכיכובה של דניאל לוי שואב את השראתו מעולם הילדות וחווית החלום האמריקאי כפי שהיא משתקפת בסרטים ההוליוודיים שהפכו לחלק בלתי-נפרד מהתרבות האמריקאית. החזרה לערכי הפשטות והמורשת המאפיינת את כל תחומי החיים , באה לידי ביטוי בבחירת הלוקשיין של הקמפיין-  אולם באולינג ב מיטב המסורת האמריקאית. הקמפיין ומעוצב ברוח אמריקאית ובאווירה ילדותית שובבה, תוך הבלטת מוטיבים אוניברסאליים של הישגיות, אינדיבידואליות, שאפתנות ותום נעורים."

 

עוד מסר חורב כי: "האיכות והייחודיות של "קדס קידס" שמה העונה דגש של בידולה כמותג המוביל בתחום בגדי הילדים, המציע אופנה המיועדת לשעות הפנאי ולבילוי ומשדרת עדכניות המושפעת מהטרנדים האופנתיים של עולם המבוגרים. המותג מציע העונה בנוסף לפריטי האופנה גם מגוון רחב של אביזרים לילדים כמו: מוצרי הנעלה, תיקים, מוצרי שיער, גרביים ועוד."

 

 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד