הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

אישיווק השבוע: אוהד ברגר, מנהל מחלקת תקשורת שיווקית, AHAVA מעבדות ים המלח

20/11/2008
  • שם איש השיווק ותפקיד: אוהד ברגר – מנהל מחלקת תקשורת שיווקית
  • שם החברה: AHAVA מעבדות ים המלח
  • שנת הקמה: 1988
  • מספר  עובדים: 250
  • פרופיל קצר:

אוהד, 33, בעל MBA מאוניברסיטת ת"א, מנהל המרקום הבינלאומי בחברת AHAVA מזה 5 שנים. בתפקידו מנהל את מערך הפרסום ויחסי-הציבור בארץ ובחו"ל. בתפקידו הקודם היה סופרוויזר בבאומן-בר-ריבנאי ותקציבאי ביהושע TBWA. בנוסף, מרצה אוהד באוניברסיטת ת"א בפקולטה למנע"ס בנושאי שיווק בינלאומי.

 

AHAVA היא חברת קוסמטיקה ישראלית מובילה המייצאת כ-100 לכ-30 מדינות ברחבי העולם מוצרי טיפוח המבוססים על מינרלים מים המלח. לחברה רשת חנויות בינלאומית בלונדון, ברלין וסינגפור. מוצרי החברה זכו בפרסים בינלאומיים רבים, ובין לקוחותיה נמנות גם מדונה, דמי מור, הילרי קלינטון ודונה קארן. קריסטין דייויס היא הפרזנטורית הבינלאומית של החברה מזה כשנה.

 

  1. מהו הצעד השיווקי הכי נכון שהארגון שלך עשה השנה?
    הקמת רשת חנויות בינלאומית שלמעשה מביאה את בשורת ים המלח לרחבי העולם. עד סוף 2009 הרשת תמנה כ-10 חנויות בבירות אירופה ובארה"ב, ובהן יוכלו אנשים מכל רחב העולם להתנסות במוצרי AHAVA, לחוות את מגע מי ים המלח, הבוץ והמלח, וכן ליהנות ממוצרי AHAVA ומטיפולי פנים וגוף המבוססים על מרכיבים טבעיים וייחודיים אלה.

  1. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר, ומדוע?
    פרסום ויחסי-ציבור הם חלק בלתי נפרד מכל פעילות שיווקית של החברה, והם הכרחיים במענה למטרות רבות של החברה, גם בארץ וגם מעבר לים. בנוסף, השנה נתמקד גם בהרחבת מועדון הלקוחות האינטרנטי של החברה ובהשקעה ב-conversation marketing שתופס תאוצה בימים אלה – מהלך שהתחלנו בו לפני כמה חודשים באמצעות חברת twisted.

  1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה ב- 100 הימים האחרונים?
    השקת סדרת תחליבי הרחצה mineral botanic – סדרת פרימיום שלמעשה מגדירה תחום חדש – טואלטיקה קוסמטית. גייסנו בחברה את הידע שלנו בחקר העור, שעד עתה שימש אותנו בתחום הקוסמטיקה, ופיתחנו סדרה טואלטית של תחליבי רחצה עם תמציות צמחים אורגניות, המותאמים לסוג העור – דבר שהיה מקובל עד היום רק במוצרי טיפוח פנים. כל מוצרי הסדרה נטולי פרבנים (חומרים משמרים) ו-SLS הידוע כחומר שאינו ידידותי לעור. אין ספק שזו בשורה חדשה בשוק הטואלטיקה.

  1. תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה:
    הקמפיין הבינלאומי "נשים אמיתיות" של
    dove שהיה בולט במיוחד ותרם למיצוב נכון של המותג.

  1. השאלון האישי:

·         איזו דמות מקצועית השפיעה עליך?
לאון רקנאטי. בזכות הפקולטה על שמו באוניברסיטת ת"א רכשתי את השכלתי.

·         מהו ספר השיווק שהשפיע עליך יותר מכל?
יתרון לא הוגן – ד"ר דן הרמן

·         עיתון/מגזין מועדף:
דה מרקר

·         דף הבית שלך באינטרנט:
 
www.adsoftheworld.com

·         בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות:
מונטיפיורי. העיצוב, המיקום, התפריט, האווירה, הנפשות הפועלות, ההשראה.

·         מהו הרכב בו את/ה נוהג/ת?
מיצובישי לאנסר

·         מהו ג'וב חלומותיך?
מנכ"ל
apple

·         חופשה חלומית:
זנזיבר / ניו-יורק

עוד ב"אישיווק"

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד