הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

אישיווק השבוע: גלעד אסטליין, מנהל שיווק הוצאה לאור מפה

1/01/2009
הגדל
  • שם איש השיווק ותפקיד:  גלעד אסטליין, מנהל שיווק הוצאה לאור מפה
  • שם החברה: מפה מיפוי והוצאה לאור
  • שנת הקמה :1994
  • מספר  עובדים :70
  • פרופיל קצר:

 

גלעד אסטליין (34) נשוי+ 1, בעל תואר ראשון במנהל עסקים ממכללת רופין והתמחות בשיווק ופרסום.

בתפקידו מנהל את מערך הפרסום המכירות והשיווק של ההוצאה לאור בחברת מפה בשנה האחרונה. בתפקידו הקודם היה מנהל תיקי לקוחות מוסדיים / עסקיים בחברה.

 

חברת מפה היא אחת ההוצאות לאור הגדולות ביותר בישראל. עובדים בה קרוב ל-70 עובדים קבועים, ועוד עשרות עובדים חיצוניים - סופרים, מעצבים, תחקירנים ואנשי שטח. החברה עוסקת בהוצאה לאור ובשיווק של מפות ואטלסים, מדריכים, ספרי עיון, לקסיקונים ועוד (קטלוג מלא: www.books.mapa.co.il); מחזיקה ומפתחת מאגרי מידע גיאוגרפיים דיגיטליים (www.gis.mapa.co.il) וכן מפעילה את מדריך מפה באינטרנט (www.mapa.co.il). בשנת 2007 נרכשה מפה על ידי קבוצת איתוראן.

 

1.       מהו הצעד השיווקי הכי נכון שהארגון שלך עשה השנה?


כמובילת שוק בתחום ההוצאה לאור של תרבות הפנאי, הנופש והבילוי בישראל וכחברה המציעה ללקוחות מוסדיים ופרטיים ממבחר המוצרים הכי ישראלים שיש, מובילה חברת מפה מגמת חדשנות בתחום הפנאי, הסביבה וארץ ישראל. השנה לכבוד חגיגות ה- 60 לישראל הוציא החברה אלבום מהודר במיוחד לאירוע זה אשר זכה לספר פלטינה( מכירות מעל 50,000 עותקים) בתוך תקופה קצרה.

כמו כן ביצענו התאמה של מדריכי טיול ופנאי לתרבות הצריכה בישראל תוך שימת דגש על רמת עדכון וגיוון רחב של אפשרויות בילוי בארץ המתאימות לכל המשפחה.

 

 

2.       על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר, ומדוע?

 

הפעילות שלא נוכל לוותר עליה היא הפעילות המצוינת של  משרד יח"צ רוני חסיד אשר דואג לעדכן בכל   

פעילות שחברת מפה לוקחת בו חלק.

 

פעילות נוספת היא, השתתפות החברה בירידים וכנסים לשוק המוסדי. מירב הפעילות מתמקדת בשיווק מוסדי ללקוחות אשר מחפשים לתת מוצר ישראלי בעל איכות וערכים גבוהים, כשי ללקוחות ולעובדים בהתאמה ומיתוג אישי של החברה.

 

3.       מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה ב- 100 הימים האחרונים?

 

חיזוק המותג "מפה" בעזרת תמיכה במגמת "קונים כחול לבן", ותוך הגברת המודעות לרכישה ושימוש במוצרי כחול לבן המיוצרים ומופקים בארץ ותורמים לתיירות , לכלכלה ולתרבות בישראל.


כמו כן, נקטנו במהלך שיווקי חדש בו מותגו ספרי מפה בצבעים ירוקים המתקשרים לערכים של סביבה, טבע, פנאי ובריאות ומגבירים את המודעות לטבע שלנו בישראל.


המהלך מגובה בקמפיין "אנחנו נשארים בארץ", סטיקרים ובהשמת מעמדי ספרים בחנויות המובילות המבליטות את המוצרים הירוקים של מפה. ומזמינות את הציבור לטייל ולהישאר בארץ.

 

  1. תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה:
    הוצאות נוספות הפיקו ספרים שיועדו לחגיגות ה-60 ובכך תרמו להעלאת המודעות והביקוש למתנות מהסוג הנ"ל .

 

  1. השאלון האישי:

·         איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? 
שאול זילברשטיין מנכ"ל טרקלין חשמל שהוכיח לי כמה חשוב לתת שרות מכל הלב, כי מקבלים בחזרה הרבה יותר.

·         מהו ספר השיווק שהשפיע עליך יותר מכל?
"המיתוג המודרני. גישות שיווקיות בניהול מותגים"- ד"ר רם הרשטיין. רם שהיה מרצה שלי בהחלט הוסיף לי פן שיווקי נוסף במקצוע.

·         עיתון/ מגזין מועדף-
גלובס

·         דף הבית שלך באינטרנט-
mapa.co.il  

·         בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות
המרפסת בקומת הגג בחברת מפה ואספרסו טוב.

·         מהו הרכב בו את/ה נוהג/ת?
יונדאי גטס

·         מהו ג'וב חלומותיך?
כל ג'וב שמאתגר אותי ומביא למימוש את הפוטנציאל שלי

·         חופשה חלומית:
טיול סביב העולם עם אישתי עינת ובתי ליאן.

עוד ב"אישיווק"

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד