הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

אישיווק השבוע: רוחה אבקסיס – מנהלת שיווק קניון לב חדרה

15/01/2009
הגדל
שם איש השיווק ותפקיד: רוחה אבקסיס – מנהלת שיווק קניון לב חדרה

  • שם החברה: קניון לב חדרה
  • שנת הקמה: 1989
  • מספר  עובדים: 9 עובדי הנהלה


פרופיל קצר:

רוחה אבקסיס, 43 מתגוררת בזכרון יעקב עם בעלה מאיר מנכ'ל חברת "אלוטון", אמא לניצן (16) עידו (12) ואריאל (5.5), מזה שנתיים מנהלת השיווק והפרסום של קניון לב חדרה. רוחה הגיעה מתחום החינוך ליזמות נוער מארגון בינלאומי- "יזמים צעירים ישראל ", הקימה וניהלה את  כל אזור עמק חפר מנשה כאשר 25 קבוצות נוער מידי שנה למדו בפועל. אופן הקמת עסק הלכה למעשה כולל גיוס כספים, מכירות , שיווק ייצור המוצר , הצגתו ומכירתו.

קניון לב חדרה הוקם לפני כ- 19 שנה. הקניון יושב על שטח של 45,000 מטר ומתוכם 15,000 שטחי מסחר. בימים אלו בונים הרחבה לקניון תוספת של 12,000 מטר ומתוכם 4,000 שטח מסחרי. הקניון, בשותפות רשת קניוני ישראל וחנני רוייכמן ותרצה סגל – רויימן, עבר שיפוץ וחידוש . נוספו מותגים נוספים חדשים ובקניון ניתן למצוא את כל הרשתות והמותגים המובילים .

 

  1. מהו הצעד השיווקי הכי נכון שהארגון שלך עשה השנה?
    שידרוג ושיפוץ הקניון מהמסד ועד לטפחות. לאחר 19 שנים הקניון עבר מהפך ונהפך לקניון חדשני למראה ותמהיל נירחב של כל המותגים המובילים.

 

  1. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר, ומדוע?
    לא אוכל לוותר על פרסומים הפונים לקהל הרחב. פחות מכירות אחד על אחד אך בהחלט פרסומים בעיתונות ,רדיו,  באינטרנט ופירסום חוצות.

 

  1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה ב- 100 הימים האחרונים?

לפני מספר ימים קניון לב חדרה יצא עם "חנות האוצר " הראשונה מסוגה בעולם. לקחנו חנות בקניון והכנסנו בה דוגמאות של סחורות מכל הרשתות בקניון  בשווי התחלתי של 100,000 ₪ (ביגוד, הנעלה, מיחשוב, מצלמות ועוד'..) מעל החנות ובכל המקומונים פירסמנו את חידת האוצר שכתב דן חמיצר. פעמיים בשבוע אנו משחררים רמזים ומעלים את סכום הזכיה בחנות. פותר החידה מקבל לבדו את כל תכולת החנות. ההיענות רבה , הסביבה מגיבה החנות מאוד סקסית ומרשימה ולא נותר אלא, לחכות לזוכה המאושר.

 

 

  1. תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה
    אין ספק ש"מולטי עזריאלי" כרטיס האשראי של עזריאלי עם החיבור ללאומי קארד בהחלט מהלך שיווקי  רישתי יפה .

 

  1. השאלון האישי:

·         איזו דמות מקצועית השפיעה עליך?
אין אחת. מכל מלמדי השכלתי.

·         מהו ספר השיווק שהשפיע עליך יותר מכל?  
הכל על שיווק - מוקיאן מייקל

·         עיתון/ מגזין מועדף –
גלובס

·         דף הבית שלך באינטרנט –
Y-NET

·         בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות –
לרוב בקניון . מפרגנת לעסקים אצלנו בקניון.

·         מהו הרכב בו את/ה נוהג/ת?
יונדאי גטס.

·         מהו ג'וב חלומותיך?  
אשמח להתקדם בסולם התפקידים בתוך רשת קניוני ישראל.

·         חופשה חלומית:
פחות ערים מתויירות , יותר טבע, נוף ,טיולי שטח  תרבויות אחרות ומקומות עם אוירה רצוי לא הומים בתיירים. חופשות של  מלונות 5 כוכבים ורביצה  בברכה די משעממים אותי.

עוד ב"אישיווק"

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד