הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

אישיווק השבוע: דני דניאל, סמנכ"ל שיווק בHMG קבוצת חנן מור

12/02/2009
הגדל

שם איש השיווק ותפקיד: דני דניאל, סמנכ"ל שיווק

שם החברה: HMG קבוצת חנן מור

שנת הקמה: 2004

מספר  עובדים: 20

 

פרופיל קצר: 
דני דניאל,
36, נשוי + 3, סמנכ"ל שיווק בחברת הנדל"ן HMG קבוצת חנן מור www.hmg.co.il. עוסק מעל 10 שנים בתחום השיווק ופיתוח עסקי בענף הנדל"ן. קודם לכן, עבד בקרן פועלים נדל"ן ובחברת מבני גזית שהקימו עשרות פרוייקטים למגורים בארץ ובחו"ל. בוגר MBA בהצטיינות במנהל עסקים (התמחות בשיווק) אוניברסיטת בר אילן ו BA בהצטיינות בניהול ותקשורת המכללה למנהל.

HMG  קבוצת חנן מור הינה יזמית נדל"ן בינלאומית הפועלת כחברה ציבורית בישראל ובמזרח אירופה. החברה הוקמה בשנת 2004 ע"י חנן מור ואבי מאור ופועלת בתחומי הנדל"ן למגורים.  הקבוצה מתמחה באיתור ורכישת קרקעות באזורי ביקוש בהם קיימות הזדמנויות עסקיות, תוך זיהוי מוקדם של תהליכים ומגמות עתידיים. כיום, מצויה הקבוצה בתהליכי ייזום והקמה של מאות יחידות דיור בישראל, פולין, אוקראינה, רומניה ובולגריה.

 

מהו הצעד השיווקי הכי נכון שהארגון שלך עשה השנה?

כשחיפשנו קונספט מנצח לפרוייקט המגורים "דירה במושב" בתלמי מנשה סמוך לראשל"צ הבנו שצריך למצוא חיבור רגשי חזק בין השפה הפרסומית של הפרוייקט לקהל היעד, לאחר מחקרים וסיעורי מוחות החלטנו לרכוש את הזכויות של סיפור הילדים הנוסטלגי "דירה להשכיר" מאת לאה גולדברג. קהל היעד שלנו הנו זוגות צעירים מהמרכז שלרובם קראו את הסיפור כשהיו ילדים וכיום קוראים לילדיהם, החיבור הרגשי בין הסיפור שנבחר לסיפור הילדים האהוב ביותר בכל הזמנים והשכונה החדשה יוצר זכירות, בולטות וקשר רגשי חזק אף במישור התת הכרתי. בנוסף, ערכנו פעילויות יח"צ וקד"מ שתמכו במותג כגון: אירועים משפחתיים ללקוחות ברוח הסיפור, בפסח האחרון רכשנו את כל 600 כרטיסי ההצגה "דירה להשכיר" עם גילה אלמגור והענקנו מחציתם לילדי הפרוייקט ומחציתם לילדי שדרות ועוטף עזה. עיצבנו את הדירה לדוגמא בשילוב עם דמויות מהסיפור ואנו מעניקים לילדי לקוחות שמבקרים חוברות צביעה ומתנות הקשורות לסיפור.

על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר, ומדוע?

בשונה מהעיתון שנחשפים לפרסומים בסופ"ש ולא תמיד זוכרים ביום ראשון להתקשר למשרד המכירות - ללוחות הנדל"ן האינטרנטיים יש את האימפקט החזק ביותר, בזכות המידייות של הכלי והקלות שבה אנשים מקליקים על הבאנר ומשאירים את פרטיהם. בקמפיין האחרון הושקע מחצית מהתקציב בפרסום באינטרנט שהניב לנו מעל 85% מהפניות למשרד.

בנוסף, אנו מאמינים מאוד בתחום היח"צ ויוזמים פעילויות הממצבות אותנו כמקצועיים בתחום הנדל"ן. למשל, טור נדל"ן שבועי במקומונים, פינת נדל"ן ברדיו ת"א וייזום כתבות על אייטמים מעניינים בתחום כגון: מצלמות שהתקנו באתר הבנייה המאפשרות ללקוחות לעקוב אחר בניית ביתם מהאינטרנט או שילוב יצירות אומנות בעיצוב הבניין .

 

מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה ב- 100 הימים האחרונים?

לקראת חג חנוכה בדצמבר האחרון, התחלנו להרגיש את סממני המשבר העולמי וההאטה שחלחלה גם לשוק הדיור המקומי ופגעה בקצב המכירות. לכן, החלטנו לצאת במהלך שיווקי בפרוייקט "דירה במושב" שיעורר תנועה במשרד המכירות ויעלה את קצב המכירות וכמות הסגירות. המסר היה 8 דירות ב 8 ימי החנוכה בתנאים שלא יחזרו. יעדי המבצע היו למכור 8 דירות כתוצאה ישירה מהקמפיין. לעורר תנועה במשרד המכירות, להניע לפעולה לקוחות שהיו אצלנו בפגישות וכרגע "יושבים על הגדר" ולהרחיב את קהל היעד של הפרוייקט לאזורים נוספים.

הפעולות שנקטנו: ערכנו מחקר מקדים איכותי וכמותי, מרתון הכשרות מקצועיות לצוות המכירות ולצוות מוקד פניות שהוקם לטובת המבצע. שיתופי פעולה וכנסים למתווכים מובילים ומובילי דעה שונים ושת"פ בהטבות עם חברות בתחומי הריהוט והמטבחים.

הקמפיין הושק בתקציב של רבע מליון ש"ח דרך משרד הפרסום מקאן טופר. ונפרס בערוצי המדיה: אינטרנט, עיתונות ארצית ומקומית, רדיו, דיוור ישיר ושלטי חוצות.

בסופו של הקמפיין – הצלחנו להשיג את כל היעדים ואף מעבר למצופה – התקבלו למעלה מאלף פניות, נערכו כ 200 פגישות במשרד המכירות נמכרו 8 הדירות וחשפנו את הפרוייקט לקהלים חדשים מאזורים גאוגרפים שבד"כ לא מגיעים לפרוייקט הממוקם במרכז הארץ כגון מי"ם או מאזור השרון. אנו עושים את כל המאמצים להמשיך ולמצות את כל הפניות שקיבלנו לכדי עסקאות נוספות בחודשים הקרובים.


תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה


חברת צ.לנדאו המקימה פרוייקט מגורים במושב מצליח הצליחו למכור בתקופה האחרונה יפה בזכות זה שגייסו לטובתם אנשים בולטים ומובילי דיעה מאזורי המגורים של קהל היעד ובכך חיזקו את הבטחון של הלקוחות - מכיון שהלקוחות סמכו על מישהו מוכר או ידוע שהמליץ להם לרכוש את הדירה.

השאלון האישי:

איזו דמות השפיעה עליך?
מרטין לינדסטרום, בגיל 38 הפך להיות גורו שיווק בעל שם עולמי בתחום המיתוג ומהיועצים הבכירים של מקדונלד, נסטלה, דיסני, מיקרוסופט ועוד. 


עיתון/ מגזין מועדף
דה מרקר

דף הבית שלך באינטרנט
HMG וגלובס

בית קפה / מסעדה לפגישות
עסקיות
קראון פלאזה בעזריאלי

מהו הרכב בו את/ה נוהג/ת?
רנו מגאן

מהו ג'וב חלומותיך?
ג'וב שיש בו גם פן ניהולי ובעיקר פן יצירתי

חופשה חלומית
בקיץ הקרוב עם המשפחה בפלורידה

 

 

עוד ב"אישיווק"

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד