הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

אישיווק השבוע: נחי פינקלשטיין, V.A.S

8/01/2014
אישיווק השבוע: נחי פינקלשטיין, V.A.S (הגדל)

 

  • שם החברה: V.A.S (Value Added Services)
  • שנת הקמה: 2003
  • מספר  עובדים: 15
  • פרופיל אישי: בן 44, נשוי לד"ר תמר פינקלשטיין + 6. בעל תואר ראשון בכלכלה ולוגיסטיקה, תואר שני  MBA (התמחות בשיווק ומערכות מידע) ותואר שלישי בשיווק. לאחר מספר תפקידי ניהול בכירים כמנכ"ל חברה בתחום התקשורת והמחשוב, סמנכ"ל פיתוח עסקי בפולאר השקעות, מנהל מערכות Billing & CC ודור מקימי בזק בינלאומי החליט לפני עשר שנים להקים את חברת V.A.S (Value Added Services).

  • היקף תקציב שיווק: פעילות החברה מתחלקת לשני תחומים עיקריים: פיתוח עסקי לחברות ויזמות טכנולוגית. בפרויקטים מול לקוחותיי אני מעורב בתקציבי שיווק המעמדים בעשרות מליוני ₪ . בפעילויות הטכנולוגיות שלי אני פועל בדרכים מקוריות לקידום הפעילות וכן שת"פ עם גורמים רלבנטים.

 

  • ספקי שיווק: גיל מחברת AllNet4u שמלווה אותי בכל פעילות האינטרנט למעלה מעשר שנים ויוסי ואוהד מחברת אקסטרא קידום אתרים.

 

  1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה? שהקמתי את פעילות הנדל"ן במסגרת אתר הנדל"ן: Group-Nadlan מצאתי כי לתחום קבוצות הרכישה וקבוצות הרוכשים ישנם שני צרכים עיקריים: ערוצי שיווק ומגבלת זמן. בתוך נישה זו אני פועל להשיג "פרויקטי בוטיק" עם מארגני הקבוצות המקצועיים ביותר בשוק והכנת האתר מבעוד מועד להשגת יתרון משמעותי על פני המתחרים.

 

  1. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר? פעילות האינטרנט והרשתות החברתיות. בכל הפרויקטים בהם אני עוסק, ניתן לראות בבירור כי עולם השיווק/המכירה/פיתוח עסקי מחפש יצירתיות וזמינות תוך דגש על קבלת תכנים מקצועיים, עדכניים ואמתיים. המדיה האינטרנטית מספקת כלים מתוחכמים למענה לכל הצרכים הנ"ל.

 

  1. לקח מפעילות שיווקית שביצעתם ויכול לסייע לאנשי שיווק אחרים - בכל יוזמה, שיתוף פעולה או קמפיין שעושים כדאי "לדבר אמת" ולהדגיש רק את ה - USP (Unique Sale Point). אני מעורב בקרן ההשקעות קוביות הזדמנויות בנדל"ן, קרן שמממנת פרויקטים של תמ"א 38 בכל הפגישות, בין עם משקיעים ובין עם יזמים, אני תמיד מקפיד לדבר ולהדגיש את הייחודיות שלנו ולעולם לא להשמיץ מתחרים.

 

  1. תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה אני נוהג שלא לדבר על מתחרים מטוב ועד רע ולהשתדל להתמקד בעסקים שלי. אני חושב שזו תכונה שיכולה רק לסייע לכל פעילות עסקית. לצד זה, אני בקשר אישי טוב עם מתחריי ומקפיד לכבדם.

 

  1. השאלון האישי:

·         עבודה ראשונה? – כלכלן בחברה לשילוח בינלאומי

·         תכונה חשובה למנהל שיווק? יצירתיות ואמביציה

·         דף הבית שלך באינטרנט - www.Group-Nadlan.co.il

·         בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות – קפה קפה

·         מהו הרכב בו אתה נוהג? Toyota Sienna

·         מהו ג'וב חלומותיך? אוצר במוזיאון

·         חופשה חלומית: ארה"ב מחוף לחוף עם אשתי המדהימה והילדים המקסימים שלי

 

 

 

עוד ב"אישיווק"

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד