הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

אישיווק השבוע: רועי אהרוני, סמנכל שיווק, כרונוטיים

2/04/2014
אישיווק השבוע: רועי אהרוני, סמנכל שיווק, כרונוטיים (הגדל)
  • שנת הקמה: 1998
  • מספר  עובדים: 20
  • פרופיל אישי: עוד כנער הצטרפתי להקמת ופיתוח העסק המשפחתי ומשם הדרך לעולם השיווק והעסקים הייתה סלולה. ניסיון רב  ורכישת ידע מקצועי בארץ ובחו"ל בתחום השיווק בכלל ומותגי יוקרה בפרט אפשרו לי להתקדם ולהתנסות בחברות המובילות בעולם התכשיטים והשעונים. ההצטרפות לכרונוטיים בשלבי הקמתה והאפשרות להניע תהליכים מראשית,  הביאה לידי ביטוי יכולות ניהול, חשיבה ופיתוח ומיצבה את החברה כאחת המובילות בשוק שעוני ותכשיטי היוקרה בארץ.

 

  • היקף תקציב שיווק:  20% מהמחזור

 

  • ספקי שיווק: ALL IN ONE, הראל מורדי –יח"צ,

 

 

  1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה? אני מאמין בקשר אישי עם הלקוח זמינות ונכונות לשירות ברמה הגבוהה ביותר . כאשר הלקוח מרוצה הוא השגריר הטוב ביותר של החברה. לפיכך, הקפדנו לאורך השנה על הטמעת מערכת ניהול לקוחות חדשנית המספקת מידע ומעקב אחרי צרכי הלקוחות ונותנת לי יכולת למעקב ומענה מידי ע"י צוות העובדים המיומן של החברה. כמו כן, השקענו השנה בשיתופי פעולה פוריים עם מותגי יוקרה מתחומי הרכב והפנאי שנותנים רובד נוסף לפלח הלקוחות הייחודי שלנו.

 

  1. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר? קשר ישיר עם הלקוחות, אירועי השקה והטמעת מותגים מובילים בשיתוף חברות האם  בעולם תוך הקפדה על  שימור הלקוחות, הטבות מיוחדות  ומעורבות הלקוחות בקידום המוצר ואיכות השירות.

 

  1. האם ישנה טכנולוגיה המשמשת אותך בעבודת השיווק? מערכת ייחודית שהוקמה ופותחה על ידי חברת CHRONOTIME  המאפשרת ניתוח תהליכי השיווק המכירה והשירות. והכי חשוב, מערכת אנשי הקשר  המאפשרת לי קשר בלתי אמצעי עם הלקוחות.

 

  1. תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה  - היבואן של מותג frederique constant בישראל זהו מותג נישתי עם קהל מאוד ספציפי ועבודת ההטמעה והחדירה לשוק בהחלט ראויה לשבח

 

  1. השאלון האישי:

·         איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? איזה הוא חכם? הלומד מכל אדם! אני מתפעל ולומד ממספר אנשים רב את רוב העצות הטובות קיבלתי דווקא מלקוחות

·         עבודה ראשונה? פדני תכשיטנים

·         תכונה חשובה למנהל שיווק? התמצאות מקצועית במוצר מודעות לצורכי השוק יכולת לצפות ולהשתלב במגמות חדשות

·         דף הבית שלך באינטרנט www.chronotime.co.il

·         בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות - מיתוס

·         מהו הרכב בו אתה נוהג? סוזוקי

·         מהו ג'וב חלומותיך? למצוא את האיזון בין תפקיד מספק בעבודה לחיי משפחה מהנים.  

·         חופשה חלומית: יפן

עוד ב"אישיווק"

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד