הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

אישיווק השבוע: אירית גולדברג , מנהלת שיווק, פנגו

אירית גולדברג, עוסקת כ-20 שנה בתחום הפרסום והשיווק, החלה את דרכה במשרד דחף, וכעת נמצאת במשרת החלומות שלה. כמעט. במקום הראשון היא הייתה רוצה להיות בעלת חנות לאריזות מהממות.
4/09/2014
אישיווק השבוע: אירית גולדברג , מנהלת שיווק, פנגו
  • שם החברה: פנגו+
  • שנת הקמה: 2007
  • מספר  עובדים: 18

אירית גולדברג, בעלת תואר ראשון, עוסקת כ-20 שנה בתחום הפרסום והשיווק. החלה את דרכה במשרד הפרסום דחף אחד, עברה לנהל את הפרסום במשביר לצרכן ומזה כ- 3 שנים בפנגו+

 

  • ספקי שיווק: משרד פרסום: ליד, משרד יח"צ: אייט מדיה, משרד פייסבוק : isocia

1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?
בתחילת השנה הושק שירות החניון המהיר, אשר מאפשר ללקוחות לצאת מהחניון מבלי לעבור בעמדת התשלום. התשלום מתבצע בכניסה לחניון באמצעות לחיצה על לינק שמקבל הלקוח בסמס. נרשמו לשירות מאות אלפי אנשים ומדי חודש מתבצעות מאות אלפי חניות באמצעות השירות החדש. השירות פעיל כיום ב-50 חניוני אחוזות החוף ו-50 חניונים נוספים, והיד עוד נטויה...


 

2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכלי לוותר?
הפלטפורמה האפקטיבית ביותר שהייתה לנו עד היום, היא תקשור באפליקציה שלנו. אנו מגיעים למליוני טרנזקציות בחודש, ומאות אלפי לקוחות נחשפים לשירותים חדשים ופיצ'רים באפליקציה שלנו בצורה המוצלחת ביותר. אם ננטרל את האפליקציה שלנו ונדבר על פעילות שיווקית משלימה - בעידן של היום ובעולם שבו אנו חיים כאפליקציית שירותים לנהג, לא נוכל לוותר על פרפורמנס שמביאה לנו אלפי רישומים בחודש. בנוסף, הרדיו, אשר פוגש את הלקוח במקום ובזמן שהוא צריך אותנו (בבוקר, בדרך לפגישה או למשרד....) הוא מדיום חיוני גם כן בעולם שלנו

 

3. האם ישנה טכנולוגיה המשמשת אותך בעבודת השיווק?
עבודה צמודה עם מערכת הגוגל אנליטיקס אשר מאפשרת לנו להפיק מסקנות שיווקיות ומסחריות לאחר ארגון, פילוח וניתוח המידע הרב שמצטבר באפליקציה שלנו ממקורות שונים. בעזרת גוגל אנליטיקס אנחנו יכולים להעריך ולמקסם את פעילותנו בסביבת האון ליין - ולהגיע לתוצאות מושכלות, על סמך נתונים עובדתיים.

 

4. תני מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה:
לא מתחרה ישיר אבל מהתחום... גט טקסי. פועלים בשוק שקרוב אלינו והצליחו בקטגוריה שלהם לשנות שוק ולייצר תשתית שמייצרת נאמנות לקוחות למוצר מצליח.  

 

  1. השאלון האישי:

·         איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? אורן ז'ורבין – מנכ"ל משרד הפרסום דחף אחד, אשר עבדתי בצמוד אליו במשך 9 שנותיי בחברה. הוא  ליווה אותי בדרכי המקצועית כשעבדתי במשרד בתפקידים השונים, מעוזרת תקציבאית ועד לסופרווייזר בכירה.

·         עבודה ראשונה? ירחון "לילך" – מגזין לנשים דתיות (מקביל ל"לאשה" במגזר החילוני)

·         תכונה חשובה למנהל שיווק? מולטיטאסקינג

·         דף הבית שלך באינטרנט? גוגל

·         בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות? Coffee 2 u מתחת למשרד שלנו בפ"ת

·         רכב ? יונדאי טוסון

·         ג'וב חלומותיך? החלום הבלתי ממומש שלי היה : חנות אריזות מהממות למתנות ובהמשך גם חנות למכירת עוגות אישיות ועוגיות. אבל אם להיות ראציונאליים, רציתי להיות מנהלת פרסום ושיווק בחברה מובילה, וכרגע זה בדיוק מה שאני עושה. כך שמבחינתי אני במשרה המושלמת J

·         חופשה חלומית: עם בן זוג - תאילנד. עם חברה - ניו יורק.

 

 

 (צילום: שוקה כהן)

 

עוד ב"אישיווק"

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד