הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

אישיווק השבוע: ברוריה ביגמן, מנהלת שיווק ודוברת הוועד האולימפי

6/11/2014
אישיווק השבוע: ברוריה ביגמן, מנהלת שיווק ודוברת הוועד האולימפי
  • שם איש השיווק ותפקיד: ברוריה ביגמן, מנהלת השיווק,פרסום יח"צ ודוברת
  • שם החברה:  הוועד האולימפי בישראל (עמותה רשומה)
  • שנת הקמה: 1952
  • מספר  עובדים: 7

ברוריה ביגמן עוסקת בתקשורת ספורט כמעט 40 שנה. מתחילת שנות ה-90 משלבת תקשורת ספורט, שיווק ספורט ובמיתוג בספורט.בנוסף, מגייסת כסף רב לספורט בישראל מזה שנים במסגרות המגוונות בהן עבדה.          

 

 

  1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשה הארגון בשנה האחרונה?
    סגירת הסכמי חסויות לוועד האולימפי בישראל עם:קבוצת דלק, אלדד פרי נדל"ן, הלמן אלדובי (פיננסיים), חברת התרופות ROCHE , איסתא ספורט, דיאדורה, מרכז רפואי מאיר בכפר סבא, קסטרו, אתר הספורט ONE ורדיו ישראל. בנוסף רתמנו שלוש חברות לשותפות שמשעותה רכישת זכויות לשימוש בלוגו הוועד האולימפי בישראל: אלטמן בתחום תוספי המזון, עמינח ובי קיור לייזר. בנוסף, גיוס ספונסרים (אישיים) לספורטאים אולימפיים ואנחנו עומדים על 20 ספורטאים
     
  2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכלי לוותר?
    נטוורקינג ויחסי ציבור

 

    3. לקח מפעילות שיווקית שביצעתם ויכול לסייע לאנשי שיווק אחרים:
  
לאהוב את מה שאתה עושה, להאמין במה שאתה משווק ולפתח חשיבה יצירתית. לשאוף להיות ראשון בכל מה שאתה עושה.

 

4. השאלון האישי:

·         איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? יש כמה כאלה, לא אחשוף כאן

·         עבודה ראשונה?  מדור הספורט של מעריב

·         תכונה חשובה למנהל שיווק?  בקיאות בתחום שאתה מטפל בו והרבה יצירתיות

·         מקור ידע שימושי באינטרנט? אתרים בחו"ל

·         בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: אסף ארטיזנל, רמת השרון

·         ג'וב חלומותייך? שמור אצלי

·         חופשה חלומית: ספארי בטאנזניה

 

בפייסבוק: מנהלת את הפייסבוק הרשמי של הוועד האולימפי בישראל, והדף האישי  bruria bigman

 

 

 

עוד ב"אישיווק"

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד