חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

אישיווק השבוע: אפי דיין, סמנכ"ל שיווק, פריניב

אישיווק השבוע: אפי דיין, סמנכ"ל שיווק, פריניב
  • שם החברה: יצרנית המיצים פריניב
  • שנת הקמה: 1996
  • מספר  עובדים: כ- 100

אפי דיין, כבן 50, נשוי +3, בעל ניסיון של כ 25 שנים בתחום המזון בתפקידים שונים – בעיקר בחברות גדולות במשק. אחד האתגרים אותם לקח על עצמו לפני כ- 5 שנים הוא ליצור יש מאין, כפי שהוא מגדיר זאת. כלומר, לקחת חברה אשר נמצאת ממש בתחילת דרכה, לא ממותגת, עם רמת מודעות נמוכה מאוד של הצרכן –ולהתוות לה דרך, אסטרטגיה, טקטיקה, תקציבים, בניית מערכות פנימיות מתאימות - כולל מערך שיווק-פיתוח מוצרים, איכות,מערך מכירות והפצה. כיום החברה נמצאת בכ- 95% רמת נפיצות בשוק המאורגן. כאשר השלב הבא הוא מערך נפיצות של כ 80% בשוק הפרטי תוך שנה מהיום .

 

  • היקף תקציב שיווק: כ- 2 מיליון שקלים בשנה. 
  • ספקי שיווק: נעשית עבודה משותפת יומיומית מול יחסי הציבור-צור תקשורת ומול חברת הפרסום –מומה –כאשר יש תיאום עמדות וחזון משותף ברור לכל הגורמים הללו.

1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?
 קמפיין עם שפה מיתוגית חדשה 'מתחשייק לי פריניב'. כולל יציאה עם סדרה חדשה של מוצרים ללא תוספת סוכר.

 

2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר?
לא אוכל לוותר על יח"צ . השימוש ביח"צ, אינו משרת, מבחינתי לפחות, אך ורק לפעילויות עכשוויות. החשיבה היא תמיד קדימה וכיצד ניתן וצריך ליצור פעולות חדשות וחדשניות אשר מתחברות לאסטרטגיה של החברה. 

 

3. טיפ למתחילים בעולם השיווק?
 אסור לזגזג בהעברת המסרים לצרכן- אתה חייב לרדת לפרטים גם במהלכים ארוכי טווח ולקחת בחשבון שלא תהיה הצלחה. יחד עם זאת בחברות קטנות בהן התקציב מוגבל, ההתחשבות בכישלון כגורם מרתיע מחייב אותך לקחת החלטות קשות וברות סיכון. האחריות על הכתפיים שלך כמנהל שיווק היא גדולה ביותר.

 

4. פעילות שיווקית שהרשימה אותך? מיקוד של פרימור והעברת מסר אחיד לאורך שנים.

 

5. השאלון האישי:

·         איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? בתחילת דרכי בתחום –היו מספר דמויות שמבחינתי היו מנהיגות בתחום – מיכאל שטראוס וראובן משכית.

·         עבודה ראשונה? שטראוס

·         תכונה חשובה למנהל שיווק? הבנת השוק בו הוא פועל, סבלנות, חשיבה מחוץ לקופסה וזיהוי הזדמנויות.

·         מקור ידע מקצועי שימושי? מחובר לאתרים  מובילים בתחום. קורא הרבה ספרות מקצועית- כמובן ביחס לזמן הפנוי שיש לי.

·         ברשתות החברתיות? לא לוקח חלק

·         בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות? אין מיוחד

·         מהו ג'וב חלומותיך?מנכ"ל של חברה בנונית במשק.

·         חופשה חלומית: איטליה

עוד ב"אישיווק"

עבור לתוכן העמוד