הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

אישיווק השבוע: ריקי לוי, בעלים Rikalo נדל"ן

10/12/2015
אישיווק השבוע: ריקי לוי, בעלים Rikalo נדל"ן
  • שם החברה: rikalo  נדל"ן
  • שנת הקמה:2011
  • מספר  עובדים:12

ריקי  לוי מעידה על תודעת השירות הגבוהה שלה, ועל חזון אישי שמוביל אותה לאורך עבודתה.

 

  • היקף תקציב שיווק: משתנה מפרויקט לפרויקט, בסדרי גודל של מאות אלפי שקלים.
  • ספקי שיווק: יח"צ: וילדר / פרסום: בריש גלי / מעצבת גרפית: חן בן ארצי / עיצוב תעשייתי: קומפיוטר גארד

  

  1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?
    נעשו מספר שינויים ביניהם: מיתוג מחודש עם שם חדש, הכנסת משרד יח"צ מוביל , כניסה לפורום יזמים צעירים.

  1. על איזו פעילות שיווקית לא תוכלי לוותר?
    על פעילות שיווק של מכירה באחד על אחד כמובן אך גם במגוון פעילויות שונות כגון פרסום בעתונות כתובה ואלקטרונית ואף על יחסי ציבור .

3. טיפ למתחילים בעולם השיווק?
   
מיקוד של פעילות החברה, עמידה במטרות ויעדים, לראות את החזון ולחוות אותו כל הזמן.

 

  1. פעילות שיווקית שהרשימה אותך?
    קוקה קולה שיצאה לפני כשנה וחצי בפעילות של כתיבת שם על המוצר ובכך חיברה בין המוצר לשמו האישי של האדם, יש ללמוד מזה מהלך שיווקי מבריק.

 

  1. השאלון האישי:

·         איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? רפאל הלפרין- מקים רשת אופטיקה הלפרין.

·         עבודה ראשונה? פרסום בכל סוגי המדיה.

·         תכונה חשובה למנהל שיווק? נחישות ,אמינות ועמידה ביעדים.

·         מקור ידע מקצועי שימושי? ספר-אבא עשיר אבא עני.

·         ברשתות החברתיות? פייסבוק -  לינקדין.

·         בית קפה לפגישות עסקיות? בית קפה שכונתי.

·         מהו ג'וב חלומותיך? לגדול עוד ולהיות  בעלים של חברת  יזמות ,בניה והשקעות.

·         חופשה חלומית: תאילנד.

 

 

 

 

עוד ב"אישיווק"

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד