הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

אישיווק השבוע: טלי ושירלי, העלמות

17/12/2015
אישיווק השבוע: טלי ושירלי, העלמות

·        שם החברה: ה-עלמות – design & interactive solutions

·        שנת הקמה: 2013

·        מספר  עובדים: 4

 

המשרד של טלי ושירלי מלווה עסקים בינוניים וגדולים, על בסיסי תהליכי דיאלוג כדי לייצר ערך.

  

1.     מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?
המהלך השיווקי הבולט שלנו הוא עבור קבוצת זאוס הממוקם בלב זירת העסקים של תל אביב/רמת גן פועל מזה כ- 11 שנה כמתחם הכושר המוביל בארץ. ההיי לייט של הסטודיו הוא קונספט שיעורי ה-"BLEND". שילובים חכמים  מעולמות שונים. הקונספט התחבר לחזון כי רצוי ואף הכרחי לשלב אימונים מעולמות שונים. לכן הקונספט של הסטודיו מבוסס על חלוקה לעולמות וה- BLEND שלהם.

 

2.     על איזו פעילות שיווקית לא תוכלו לוותר?
לעולם לא נוותר על פעילות שמייצרת אינטראקציה ישירה עם לקוחות הקצה, השיווק הישיר. בסופו של דבר הצרכן מקבל את ההחלטה בנק' המכירה אם לקנות או לא לקנות. כל כך הרבה תהליכים משפיעים על אותה החלטה ולכן חשוב לבנות איתו דיאלוג מתמשך עוד קודם. 

 

      3. טיפ למתחילים בעולם השיווק
         
הבסיס טמון בכרטיס הביקור שלכם, הפרונט העסקי, המיתוג. גם הויזואלי וגם הטקסטואלי.
         
מיתוג נכון יעשה לכם גם שירות טוב וגם יחסוך עלויות שיווק רבות.

 
      4. פעילות שיווקית שהרשימה אתכן?
          ג'ק בלאק מצטרף לג'ורג' קלוני בפרסומת חדשה לנספרסו

       5. השאלון האישי:

·        איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? לוסי אהריש- אישה חזקה ומרתקת

·        עבודה ראשונה? טלי- מכירות, בכל מקום אפשרי / שירלי- גלריה עירית הדני

·        תכונה חשובה למנהל שיווק? גמישות מחשבתית

·        מקור ידע מקצועי שימושי ? סמארטפון

·        בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות גראנד קפה, קניון רמת אביב

·        מהו ג'וב חלומותיך? חיות את החלום

·        חופשה חלומית: קרוואנים משפחות בארצות הברית

 

עוד ב"אישיווק"

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד