הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

אורלי עובדיה, מנהלת תקשורת שיווקית, צובה תיירות

4/02/2016
אורלי עובדיה, מנהלת תקשורת שיווקית, צובה תיירות

 

 

·        שם איש השיווק ותפקיד:

·        תיירות צובה – ענף תיירות בקיבוץ צובה – קיפצובה, מלון צובה, יקב צובה, חוות שוקולד גליתא בצובה, הסעדה/אירועים טעמים בהר

·        שנת הקמה: 1997

·        מספר  עובדים: 200

 

אורלי עובדיה, בת 33, עלתה ארצה בשנת 2002 מצרפת, גרה בקיבוץ צובה , נשואה +3 ילדים. עובדת מזה כ- 7 שנים בתיירות צובה. החלה את דרכה במחלקת הזמנת קבוצות בחו"ל למלון צובה ומשנת 2013 מנהלת תקשורת שיווקית של תיירות צובה.

 

·        היקף תקציב שיווק כולל:  מעל מיליון ₪.

 

ספקי שיווק: משרד יח"צ מרום תקשורת, ריץ' קריאטיב על הניו מדיה.

 

 

1.     מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?

כאסטרטגיה, החליטה תיירות צובה להפוך לתאגיד אחד גדול הכולל את ענפי התיירות: פארק האטרקציות קיפצובה, מלון צובה, חוות השוקולד גליתא בצובה וענף המזון והאירועים. נוכחנו כי כך ניתן להשיג יותר ובעיקר להעניק לאורחים שלנו חוויה כוללת במקום אחד בלי לצאת את גבולות צובה.  לא סתם בחרנו בסלוגן תיירות צובה – הר של חוויות!

 

לאחרונה עברו ענפי תיירות צובה שדרוגים רבים. במסגרתם נרכשו מתקנים חדשים בקיפצובה, שודרגו חדרי מלון צובה, נחנך מרכז מבקרים חדש ליקב צובה.

 

2.     על איזו פעילות שיווקית לא תוכלי לוותר?
על מנת לפרסם ולקדם את ענפי תיירות צובה בפרט וכתאגיד, אנו משתמשים כמעט בכל פלטפורמות המדיה לפרסום ושיווק אבל אין ספק שהמגע הישיר עם הלקוח, הקשר האישי, לקוחות ממליצים ושת"פ עם הוועדים והמועדונים המובילים במשק מביאות את התוצאות וההצלחות הטובות ביותר לארגון. כמו כן  העבודה המשותפת עם משרד יחסי הציבור שלנו היא ללא ספק מנוף רציני לחשיפת התאגיד דבר המכריח אותנו בכל פעם 'להמציא את הגלגל ולהיות יצירתיים בתוכן שאנו יוצקים לאתרים שלנו.

 

3. טיפ למתחילים בעולם השיווק

יצירתיות, להיות קשוב לקהל הלקוחות, להיות מוביל בתחום וחדשני.  להשקיע ללא לאות במוצר על מנת שתיהנה כל הזמן בשורות חדשות בשוק ובמדיה.   ובעיקר להאמין ולאהוב את המוצר שלך!

 

4.     פעילות שיווקית שהרשימה אותך
קמפיין השמות של קוקה קולה אחד מהקמפיינים המרשימים שראיתי בתקופה האחרונה.

 

5.     השאלון האישי:

·     איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? יעל כרם מנהלת פארק האטרקציות קיפצובה נתנה לי הזדמנות ללמוד תפקיד חדש ומאתגר והאמינה בי לכל אורך הדרך

·         עבודה ראשונה? מלצרית

·        תכונה חשובה למנהל שיווק? להאמין ולאהוב את מוצר שלך, יצירתיות וגמישות, להיות תמיד עם יד על הדופק

·        מקור ידע מקצועי ? רשתות חברתיות, כנסים מקצועיים, מפגשים עם עמיתים

·        ברשתות החברתיות? פייסבוק, בלוגים

·        בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: קפה בלמונט במלון צובה

·        ג'וב חלומותייך?  לפתוח עסק לחידוש רהיטים

·        חופשה חלומית: טיול קרוואן במשך שנה עם בעלי והילדים. איפה? זה כבר לא משנה...

עוד ב"אישיווק"

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד