הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

אישיווק השבוע: באריס יריב, אנרג'ים

22/03/2016
אישיווק השבוע: באריס יריב, אנרג'ים

 

·        שם החברה:  אנרג'ים בע"מ

·        שנת הקמה: 1987

·        מספר  עובדים: 75

 

באריס יריב, עובד באנרג'ים מזה 14 שנים, בהם אני משמש כמנהל מכירות ושייוק וסמנכ"ל החברה. עוסק במכירות ושיווק מזה שנת 1999

 

·        היקף תקציב שיווק : כחצי מיליון ש"ח בשנה

 

·        ספקי שיווק: סטריק ישראלי, משרד הפרסום שלנו בנושא הקטלוגים ומיתוג, חברת פרפל – קידום ויצירת לידים באינטרנט, יח"צ – איילת דובקין

 

1.     מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?

נכנסנו לתחום "מסלולי ריצה לכל פועל" במחיר מיוחד. כמו כן התחלנו פעילות דיגיטלית מדודה ומפולחת - לצד צילום מסלול ריצה ועליו בחורה עם שמלת ערב , בגד ים , פיג'מה וכו – הסלוגן בבית עושים כושר בכול מצב !!

 

2.     על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר? לא ניתן לוותר על יחסי ציבור, כנסים ותערוכות

 

3. טיפ למתחילים בעולם השיווק

להבין ולפלח מהיכן מגיעים הלקוחות בכדי לפרסם המקום הנכון.

          להבין את צרכי הלקוחות והלכי השוק בכדי למלא את רצונותיו.

     להציע ללקוח את החבילה המלאה - במקרה שלנו אנשי המכירות הם מאמני כושר שנותנים יעוץ והדרכה מעבר למכירת המכשיר

 

3.     פעילות שיווקית שהרשימה אותך
חברת אלכוהול שעשתה השקה למותג וודקה חדש – מילאה בריכה בוודקה והברמנים ובעלי הברים שהגיעו קפצו לבריכה שחו
ושתו בו זמנית

 

4.     השאלון האישי:

·        איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? מנהל השיווק בדפי זהב " תן לאצבעות ללכת במקומך"

·        עבודה ראשונה?

·        תכונה חשובה למנהל שיווק? ראיה מרחבית, יכולת ניתוח השוק, ויצירתיות.

·        מקור ידע מקצועי שימושי : תואר באוניברסיטה + האוניברסיטה של החיים וכמובן המדיות השונות. 

·        בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: ארומה הרצליה / קפה קפה הרצליה

·        מהו ג'וב חלומותיך? להמשיך במה שאני עושה

·        חופשה חלומית: תמיד מממש – פעם בשנה בוחר יעד ונוסע !!

עוד ב"אישיווק"

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד