הפוך לעמוד הבית

אישיווק השבוע: אורי קורל, מנהל שיווק, להב פיתוח מנהלים

19/10/2017
אישיווק השבוע: אורי קורל, מנהל שיווק, להב פיתוח מנהלים

שם החברה: להב פיתוח מנהלים

שנת הקמה: 1968

מספר עובדים: 40

 

אורי קורל, בעל תואר ראשון בתקשורת ומדעי המדינה ובוגר מסלול ניהול עסקי בכיר בלהב פיתוח מנהלים, הפקולטה לניהול באוניברסיטת תל-אביב. מנהל השיווק של להב פיתוח מנהלים בשנתיים וחצי האחרונות. להב פיתוח מנהלים הינו ארגון אקדמי בינלאומי מוביל ללמידה יוצרת ערך, המוביל את תחום פיתוח המנהלים בישראל ומהווה חלק אינטגרלי מהפקולטה לניהול באוניברסיטת תל-אביב.

  

ספקי שיווק: באופן עקרוני משתדלים לנהל את רוב הפעילות Inhouse באמצעות מיומנויות וידע שצברנו במהלך השנים. אנחנו מאמינים שאף ספק לא מכיר את הפעילות שלנו ואת הלקוחות שלנו טוב כמונו ולכן עובדים אך ורק עם ספקים בתחומים בהם אין לנו אפשרות לתת מענה פנימי הולם. בין הספקים: דולפין יחסי ציבור; חברת SEO ישראל; חברת קומרקס בניית אתרים.

 

באיזה מהלך שיווקי אתה גאה במיוחד?

לאחרונה השלמנו תהליך ארוך של בניית אתר חדש לארגון, אתר מתקדם שאופיין כך שישלב אלמנטים שיווקיים יחד עם תוכן רב, יתאים למובייל וגם לדסקטופ וייתן מענה לצרכים השונים של גולשים מהארץ ומחו"ל. בתכנון, איפיון ובניית האתר הושקעו משאבים, זמן ומאמצים רבים והתוצאה מצוינת.

 

מה האתגר השיווקי הגדול ביותר בשוק שלכם?

בשנים האחרונות הפעילות הגלובלית של החברה גדלה בצורה משמעותית ועם זאת, האתגר למצוא ולפתח שווקים חדשים ורלוונטיים ברחבי העולם הוא אתגר בכלל לא פשוט. מעבר לכך ובאופן כללי, הרצון והצורך להמשיך ולחדש כל הזמן מבלי לשקוט על השמרים הינו אתגר משמעותי בפני עצמו.

 

טיפ למתחילים בעולם השיווק?

 להיות סקרנים, להעז ולהתנסות ובד-בבד תמיד לבחון את התוצאות ולקבל החלטות מושכלות על פיהן.

 

 

פעילות שיווקית שהרשימה אותך?

dollar shave club.com   בסך הכל מדובר בחברה ששולחת סכיני גילוח עד לבית שלך – בדולר אחד. המסר מאד פשוט (ועשוי טוב) – במקום שתקנה את הסכינים שלך באחת הרשתות, בוא תעשה אצלנו מנוי ואנחנו נשלח את הסכינים ישירות אילך הביתה – בדולר אחד בלבד. בחור בשם מייק דובין הקים את dollar shave club ב-2011, ב-2012 כבר היו לו 20 מיליון דולר מכירות עם מיליון מנויים. ב-2015 כבר היו לו 120 מיליון דולר מכירות. יזם צעיר שעושה בית ספר לתאגיד הענק ג'ילט ונרכש לפני כשנה על ידי יוניליבר במיליארד דולר. סיפור מדהים של יזם, שבלי לשפוך הרבה כסף, בזכות מהלך אסטרטגי חכם ובשילוב קמפיין שיווקי נהדר וויראלי הצליח לבנות מותג בשווי של מיליארד דולר תוך חמש שנים.

ד"ר אייל בנימין מסביר מצוין את הסיפור של החברה הזו בקונטקסט של חדשנות ויזמות:

https://www.youtube.com/watch?v=3ZJ737X5hyQ

 

שאלון אישי:

איזו דמות השפיעה עליך? מנהלת השיווק של להב לפני ומי שהייתה המנהלת הישירה שלי, איילת אלון, אשת מקצוע מהשורה הראשונה, למדתי ממנה המון!

אישיווק מומלץ שעבדת איתו? באופן כללי אני ממליץ על כל הספקים שאני עובד איתם, נקודתית כדאי להכיר את פרדריק בלסן, איש קריאייטיב בחסד ומרצה מחונן וקבוע בתכניות הניהול של להב בתחום השיווק

לימודים? בוגר תואר ראשון בתקשורת ומדעי המדינה ובוגר מסלול ניהול עסקי בכיר בלהב פיתוח מנהלים, הפקולטה לניהול באוניברסיטת תל-אביב

עבודה ראשונה? עבודה בחדר הבקרה של פרטנר (אורנג' דאז) כסטודנט

תכונה חשובה למנהל שיווק? סקרנות – הצורך להיות תמיד מעודכן, להכיר ולהמשיך ללמוד

בית קפה/מסעדה לפגישות עסקיות? לא חשוב איפה, העיקר שיהיה קרוב למשרד ובלי פקקים!

ג'וב חלומותייך? השאיפה היא להמשיך ולהתפתח בעולמות השיווק, אין ג'וב ספציפי שאני מכוון אליו

חופשה חלומית? כל הזמן מחפש יעדים חדשים, מקומות שעוד לא הייתי בהם עם חיבה עזה לארצות הלטיניות

עוד ב"אישיווק"

עבור לתוכן העמוד