הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

אישיווק השבוע: דניאל חייט, סמנכ"ל מכירות ושיווק, PaidIt

19/07/2018

·       שם החברה: PaidIt

·       שנת הקמה: 2017

·       מספר  עובדים: 8 (עם צפי גדילה בקרוב)

 

דניאל חייט, בן 27, גר בתל אביב, ובזוגיות מתקדמת עם קורל. בגיל 15 החל למכור עם שותפו ל- PaidIt שרתים של counter strike ו-maple story לילדים בחטיבת הביניים, ומשם הקימו עוד בתיכון חברה לפיתוח אתרים ושירותי הוסטינג בשם "סטארטק". כסטודנט בבינתחומי, שימש כחבר הנהלה באגודת הסטודנטים של הבינתחומי. במקביל גם עסק בפיתוח עסקי בסניף הישראלי של חברת Qlik העולמית. לאחר הלימודים הקים עם אילון אלחדד ורותם נתן את חברת PaidIt.

 

·       היקף תקציב שיווק: כמיליון ש"ח.

 

·       ספקי שיווק:

·       דולפין – יחסי ציבור

·       דפוס שהרבני – דפוס ופרינט

·       איתמר צרפתי – גרפיקאי בחסד עליון

·       סטריטוויז – שיווק ודיגיטל

 

1.    באיזה מהלך שיווקי אתה גאה במיוחד?

יצאנו לקמפיין שטח ממוקד לקהלים של הייטקיסטים. המטרה הייתה לייצר באזז למוצר שלנו בשכבת העובדים ודרכם להגיע למקבלי ההחלטות בארגון.

 

2.    מה האתגר השיווקי הגדול ביותר בשוק שלכם?

פילוח קהלי יעד של מנהלות רווחה וסמנכליות משאבי אנוש באזורים קטנים וממוקדים ולחבר אותם לעולם המכירות שלנו.

 

3.    טיפ למתחילים בעולם השיווק

אולי זה טיפ בנאלי, אבל בכל זאת: תדעו למדוד את השיווק שלכם. התחום שהכי קשה למדוד היום הוא שיווק. תבחרו את הפלטפורמה הנכונה איתה תאספו את הנתונים מכל המערכות השיווקיות שלכם, ותמדדו!

 

4.    פעילות שיווקית שהרשימה אותך

חברה כמו פרטנר שתוך כמה ימים אחדים מיתגה את עצמה מחדש לאחר שבעטו את אורנג' החוצה.

 

5.    השאלון האישי:

·       איזו דמות השפיעה עליך? בת הזוג שלי, המשפחה, השותפים שלי, החברים הקרובים. אני מאמין שבסוף, מי שאתה זה שילוב של כל האנשים שאיתך. "אמור לי מי חברייך ואומר לך מי אתה".

 

·       אישיווק מומלץ שעבדת איתו: איתי בונה – איש פרסום מהמוכרים בארץ שהיה בעבר בסוכנות הפרסום Publicis. ליווה אותי מהרגע שהקמנו את פיידאיט ופתח לי את העיניים למתודלוגיות שיווקיות שלא הכרתי.

 

·       לימודים? כלכלה ומנע"ס בבינתחומי הרצליה. הערך בלימודים הרבה לפני התכנים האקדמיים זה האנשים שאותם אתה מכיר ומשמר לאורך השנים גם אחרי הלימודים.

 

·       עבודה ראשונה? הופך המבורגרים במקדונלדס.

 

·       תכונה חשובה למנהל שיווק? תמיד לחשוב מחוץ לקופסא ולא ללכת עם הבנאליות והמובן מאליו. מנהל שיווק חייב להיות טיפה שרוט בשביל לא לחשוב כמו כולם.

 

·       מקור ידע מקצועי שימושי? גיקטיים. לא ייאמן כמה אפשר ללמוד ממהלכים שיוקים של סטארטפים אחרים.

 

·       בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות הבוטקה של גילי בקפה רוטשילד. האטמפוספרה התל אביבית במיטבה. היפסטרים על הספספלים, מקומיים על אופניים, וכל מגוון השפות ברקע. וכמובן שאין יותר טוב מתצוגת תכלית של PaidIt באחד המקומות עם התורים הכי ארוכים בעיר.

 

 

·       מהו ג'וב חלומותיך? מוביל חדשנות ושיווק בחברת פינטק ענקית שקוראת את העתיד לפני שהוא הופך להווה.

 

·       חופשה חלומית: בטן גב בפיליפינים עם בת זוגי קורלי ודרינק טוב בצד. קצת חופש מהלך היום העמוס בחיים האורבניים.

 

עוד ב"אישיווק"

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד