הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

אישיווק השבוע: שירי הרשקוביץ ברטור, סמנכ"לית שיווק, PubPlus

7/03/2019
אישיווק השבוע: שירי הרשקוביץ ברטור, סמנכ"לית שיווק, PubPlus

      שם החברה: PubPlus

      שנת הקמה: 2014

      מספר  עובדים: 65

 

שירי  הרשקוביץ ברטור, נשואה +1,  בעלת נסיון של 15 שנה במגוון תפקידי שיווק ופרסום: מנהלת השיווק של קבוצת סמל״ת (יבואנית פיאט, אלפא רומיאו, לנצ׳יה ואבארט), סמנכ"לית פיתוח עסקי במשרד פרסום ומנהלת מותג בחברת איקומרס. מ- 2017 מנהלת את מחלקת השיווק של חברת PubPlus, פלטפורמת אנליטיקס לניהול רווחיות אתרי תוכן.

 

באיזה מהלך שיווקי את גאה במיוחד?
האסטרטגיה שאני מובילה מתמקדת ביצירת תוכן איכותי בעל 2 מטרות משלימות - הצצה לעתיד של התעשייה הדינמית בה אנחנו פועלים מחד, ומתן כלים פרקטיים להתמודד עם האתגרים מאידך. כאשר תוכן שלנו הופיע כמאמר דעה באחד האתרים המובילים בארה״ב האפקט היה מדהים- הצלחנו לתאר במדויק ובזמן הנכון כאב שהבכירים בתעשייה מרגישים, וכך גם מיצבנו את עצמנו כמובילים בתחום וגם הבאנו לידים איכותיים שהומרו ללקוחות.

 

מה האתגר השיווקי הגדול ביותר בשוק שלכם?  
אנחנו פונים לתעשיית התוכן בארה״ב, שעדיין לא הבינה שהשוק השתנה ונדרש פתרון טכנולוגי על מנת להתמודד עם הפלטפורמות החזקות ששולטות בתנועת הגולשים (כמו פייסבוק). האתגר הוא לחנך שוק, להתחבר למדדים הנכונים מבחינה עסקית וזה אומר להבין כמה התוכן שווה לך בכסף , ולאו דווקא  בכמות הגולשים לאתר או בלייקים.

 

טיפ למתחילים בעולם השיווק
לאהוב מספרים, וכמה שיותר מהר. חיבור למספרים הוא חיבור לשטח והדרך להוכיח הצלחה שיווקית לאורך זמן. בעולם שרק הולך ונהיה יותר טכנולוגי לא יהיה מקום לאנשי שיווק שלא ידעו לנתח ולתקף את הפעילות שלהם.

 

פעילות שיווקית שהרשימה אותך
 הקמפיין האחרון של ג׳ילט שפונה לגברים של הדור הבא כחלק ממאמצי שיפור המצב הקיים בעקבות תנועת metoo. המגמה של מותגים בזמן האחרון להביע דעה נחרצות הוא מרגש וחשוב.

 

טיפ לאתרי תוכן?
החיבור של תוכן=כסף אפשרי בעזרת הטכנולוגיה המתאימה, למדו לעבוד כיחידה עסקית הנמדדת על פי פרמטרים של רווחיות על מנת לשרוד את השינויים שעוד צפויים להגיע.

 

4.    השאלון האישי:

      אישיווק מומלץ שעבדת איתו: שירה באום שהיתה לקוחה שלי בזמן שעבדתי במשרד מיתוג. ממנה למדתי דיוק וירידה לפרטים שנדרשים מסמנכ״לי שיווק.

      לימודים? תואר ראשון במנהל עסקים ותקשורת באוניברסיטה העברית בירושלים, תואר שני במנהל עסקים מהמכללה למנהל.

      עבודה ראשונה? מנהלת פרסום בחברת נדל״ן.

      תכונה חשובה למנהל שיווק? סקרנות, דינמיות.

      מקור ידע מקצועי שימושי? אתר האינטרנט digiday.com. התעשייה שלנו נמצאת שם, בין אם באתר או בכנסים, ואני עוקבת אדוקה אחרי התכנים והטרנדים שניתן לסמן דרכם את הפעילות הבאה שלנו.

      ג'וב חלומותיך? אני חובבת גאדג'טים, אז כל עבודה שתאפשר לי להסתובב בעולם ולחפש את הגאדג'ט המגניב הבא.

      חופשה חלומית: אמסטרדם באביב. עיר קסומה.

עוד ב"אישיווק"

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד