הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

אישיווק השבוע: נטלי מור-מולכו, מנהלת שיווק ופרסום, עופר הקניון הגדול פ"ת

17/10/2019
אישיווק השבוע: נטלי מור-מולכו, מנהלת שיווק ופרסום, עופר הקניון הגדול פ"ת

 

נטלי מור-מולכו, 34 ונשואה פלוס שניים, ומתגוררת בפתח תקווה. מנהל שיווק ופרסום של הקניון הגדול אשר חוגג השנה 20 שנים להיווסדו כחלק מקבוצת קניוני עופר של חברת מליסרון. שימשה בתפקידה הקודם כמנהלת השיווק והפרסום של קניון עופר סירקין פ"ת

באיזה מהלך שיווקי את גאה במיוחד?
העבודה שלי לא נמדדת במהלך שיווקי אחד, אלא לאורך זמן. אני עושה לאורך כל הדרך מהלכים שיווקים גדולים ביותר ורובם הגדול מצליחים ביותר. הראיה לכך היא שהקניון הוא בין ה 3 הקניונים המובילים בארץ! מזה מספר שנים.

מה האתגר השיווקי הגדול ביותר בשוק של הקניון?

הסחר המקוון אשר הולך ומתפתח, ויותר ויותר קונים באתרי אינטרנט ומדיניות השמים הפתוחים הביאה עמה תופעה של טיולי שופינג - ישראלים היוצאים לחופשה בחו"ל וחוזרים עם מזוודות מלאות במוצרים. האתגר הגדול שלנו הוא על אף "הפרעות" אלו להמשיך ולהוות מקום אטרקטיבי ומעניין אשר קהל רב ימשיך להגיע ולפקוד את המקום, בין אם לבילוי ובין אם לקניות.

 

טיפ למתחילים בעולם השיווק?
תתחילו מלמטה, אל תעשו קיצורי דרך. תלמדו ותתעניינו בכל מה שמציעים לכם. ידע שווה כוח - זו לא סתם אמירה

פעילות שיווקית שהרשימה אותך?
 גט טקסי שינתה בתוך כמה שנים באופן דרמטי את האופן שבו אנו צורכים במשך עשרות שנים את המוצר הזה שנקרא "מונית".גט טקסי עשתה סדר חדש "במערכת היחסים" בין סדרנים לנהגים בתחנות המוניות. שדרגה את חוויית הנסיעה ויצרה מותג קליט עם נראות ברורה ואפליקציה ידידותית.

 

השאלון האישי:

איזו דמות השפיעה עליך ? אבי כץ, איש עסקים ויזם ישראלי, ממקימי רשת בתי הקפה קופיקס, רשת כפר השעשועים, הכל בדולר, כלי הבית ששת ועוד. עשה כל כך הרבה מהפכות צרכניות במשק במשך 30 שנה, אין מה להגיד, תותח!

איש שיווק מומלץ שעבדת איתו? גיל גורן, הוא המנטור שלי מתחילת הקריירה בפרסום, שיווק, אומנות חשיבתית

לימודים? אוניברסיטת אריאל, תואר ראשון בתקשורת התמחות בשיווק

 

עבודה ראשונה? התחלתי כג'וניור במשרד פרסום יהושע מיד לאחר התואר

 

תכונה חשובה למנהל שיווק? להיות נוכחת! לנשום ולחיות את עסק / חברה שאת עובדת בה!

לפעמים אני פשוט יושבת בקניון ומסתכלת על הקהל שנכנס לקניון.  פונה אליהם בכל מיני דרכים ודרך אמצעי מדיה שונים, וכמובן פנים מול פנים- שואלת, מתעניינת מנסה להבין את הצורך של קהל הלקוחות על מנת להביא לידי פתרון בקניון.

 

מקור ידע מקצועי שימושי? קוראת כתבות, מאמרים שקשורים בשיווק וגם רואה TED.

 

בית קפה\מסעדה לפגישות עסקיות? אני יושבת בכל מסעדות הקניון, לכל אחת יש את הקטע שלה תלוי מול מי הפגישה

מהו ג'וב חלומותיך? 

אני מאוד מחוברת לגיל השלישי, אני רוצה לעבוד בשיווק על מנת להצעיד את כל קטגורית הגיל השלישי עוד קדימה, "פנסיה" זו רק מילה! הגיל של האנשים לא מחובר למי שהם.

 

חופשה חלומית? 

שנה לטייל בעולם עם המשפחה! לעצור את הכל ופשוט לחוות את העולם עד כמה שניתן..

 

 

 

עוד ב"אישיווק"

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד