הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

Allmarketing מציג מדור שבועי חדש: אישיווק-השאלון המהיר. השבוע עם מנכ"ל גוליבר-צביקה קרפל

12/04/2007

Allmarketing פותח במסורת שבועית חדשה, במסגרתה, מידי שבוע תקבלו אתם, הגולשים, הצצה אישית למה שמתחבא מתחת לחליפתם העסקית של מובילי המדיניות השיווקית בחברות ישראליות. השאלון המהיר מושק במהדורה קבועה, במטרה לשרטט פרופיל של בעלי התפקיד, אולי המרכזי ביותר כיום, בארגונים השונים, קטנים כגדולים.

 

את המדור הקבוע פותח לא אחר מאשר צביקה קרפל, מנכ"ל חברת גוליבר שאחראי בין היתר על הצמיחה המרשימה שביצעה החברה בראשה הוא עומד, הן במכירות והן במיצוב החברה בעולם האינטרנטי המשתנה.

 

 אישיווק השבוע: צביקה קרפל, מנכ"ל גוליבר

 

           שם החברה: גוליבר

           שנת הקמה: 2001

           מספר  עובדים: 85

 

פרופיל: אתר גוליבר משמש כמשרד נסיעות מקוון מלא. האתר מאפשר לבצע הזמנה מקוונת של טיסות סדירות וטיסות שכר, הפלגות נופש, טיולים מאורגנים, בתי מלון בחו"ל, רכב שכור, חבילות סקי, בתי מלון בישראל ועוד. האתר מגובה במרכז הזמנות טלפוני ארצי. מאחורי אתר האינטרנט של גוליבר עומד מערך טכנולוגי עשיר, מבוסס מסדי נתונים, המקושר ישירות באונליין לספקי התיירות המובילים בישראל ובעולם. כל המידע והמחירים של ספקי התיירות מרוכזים באופן מקוון במסד הנתונים המרכזי של החברה.

 

1. מהו הצעד השיווקי הכי נכון שהארגון שלך עשה השנה?

"שיתופי פעולה עם חברות האשראי וכניסה לתחום שיתופי פעולה עם חברות מסחריות. בנוסף, עליית קמפיין טלוויזיה ורדיו אזורי".

 

2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר, ומדוע?

"אני לא רוצה לוותר על אף אחד מהדברים שאנחנו עושים, להפך – אנחנו מחפשים כל הזמן שיתופי פעולה שונים, מעמיקים את השימוש ביח"צ ובפרסום. מבחינתנו, אלו הן דרכים שיווקיות שבשילוב עם גורמים נוספים יהפכו את גוליבר לחברת המסחר האלקטרוני הגדולה בישראל".

 

3. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה ב- 100 הימים האחרונים?

"אנחנו מתכננים את פעולות השיווק שלנו מראש, ולא פועלים באופן ספונטני בתחום".

 

4. תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה.

"תחום שיתופי הפעולה המסחריים עם חברות אשראי ועם גורמי תיירות שונים של הדקה ה- 90 הוא משהו שלדעתי צריך ללמוד ממנו".

 

5. שלושים שניות על...                                        

 

*  איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? – "סטף ורטהיימר".

 איזה ספר השיווק שהשפיע עליך יותר מכל? – "לא זכור לי ספר כזה".

 עיתון/ מגזין מועדף – "דה מרקר של הארץ".

דף הבית שלך באינטרנטwww.gulliver.co.il

 בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות – "לחם יין ביהוד".

 מהו הרכב בו את/ה נוהג/ת? – "פולקסווגן פאסאט".

 מהו ג'וב חלומותיך? – "להפוך את גוליבר לחברת המסחר האלקטרוני הגדולה בישראל, ולהמשיך לנהל אותה".

 חופשה חלומית: "יוון ההררית".

עוד ב"אישיווק"

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד