הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

אישיווק השבוע: גלית שמשוני-מנהלת שיווק בחברת 'ארטרא'

26/04/2007

 אישיווק השבועגלית שמשוני- מנהלת שיווק בחברת 'ארטרא' 

 

פרופיל

 

  שם החברה: 'ארטרא' - שירותי תיירות וכנסים

  שנת הקמה: 1982

  מספר  עובדים: 35 עובדים

 

'ארטרא' - שירותי תיירות וכנסים, מתמחה בארגון והפקת כינוסים מקצועיים, יזום וארגון תערוכות, הפקת ארועים שיווקיים ותדמיתיים, ארועי עובדים וסיורי תמריץ, שרותי תיירות ונופש לעסקים.

 

מהו הצעד השיווקי הכי נכון שהארגון שלך עשה השנה?

"שינוי הלוגו של החברה ובעקבותיו שינוי החומרים השיווקיים שבהם אנו משתמשים ברוח הלוגו החדש ותפיסתה השיווקית החדשה של החברה. כמו כן פנייה ייזומה לתחומים שונים וממוקדים של לקוחות לצורך שיתופי פעולה שונים".

 

על איזו פעילות שיווקית לא תוכל/י לוותר ומדוע?

"אין פעילות שיווקית מסוימת שנוכל או נרצה לוותר עליה. ערוצי השיווק של חברת ארטרא מגוונים ומיושמים בתחומי הפעילות השונים של החברה ואיננו מתכוונים לוותר על אף מאמץ שיווקי בשום תחום פעילות".

 

מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה ב- 100 הימים האחרונים?

"המהלך השיווקי האחרון היה אירוע ללקוחות פוטנציאליים מסקטור נבחר, תוך כדי הפגנת יכולות ביצועיות ברמה הגבוהה ביותר. יצירת קשרים ופתיחת דלתות לשיתופי פעולה במקומות חשובים מאד".

 

מילה טובה על פעילות שיווקית של מתחרה?!

"אני לא מספיקה בהכרח לעקוב אחר פעילויות שיווקיות של מתחרים. אין לי ספק שבתחום העיסוק שלנו ישנם מתחרים שעושים אירועי/כנסי לקוחות כחלק מהפעילות השיווקית השוטפת שלהם, שאינם בהכרח מיוחצ"נים לציבור".

 

שלושים שניות על:  

 

איזו דמות מקצועית השפיעה עליך?

"מנהלים שונים שליוו אותי במהלך העבודה שלי בתחומי ההי-טק דווקא, אלו שיכולתי ללמד מהם עסקים מה הם...".

 

איזה ספר שיווק השפיע עליך יותר מכל?

"יש כמה, אחד היותר טובים הוא של לי אייקוקה".

 

עיתון/מגזין מועדף?

"הארץ".

 

דף הבית שלך באינטרנט?

"msn, אבל לא הוא משרת אותי אלא הקובייה של google בצדו הימני של המסך שלי".

 

בית קפה/מסעדה לפגישות עסקיות?

"אני מעדיפה פגישות במשרדי החברה בחדר הישיבות המאובזר והנעים של חברת ארטרא".

 

הרכב בו את/ה נוהג?

"טויוטה קורולה".

 

מהו ג'וב חלומותיך?

"להתקדם בתחום השיווק בארטרא כך שאיכויות החברה יהיו מוכרות בשוק כולו בתחום העיסוק שלנו. והכי באמת אני חולמת על מקום, בית קפה, אוכל וכדומה שיהיה מפלט נעים וטוב לאנשים להגיע אליו, עם אווירה מקסימה, כמו המקומות שאני אוהבת ללכת אליהם...".

 

חופשה חלומית?

"חו"ל קרוב: ים, שמש, בילויים משהו כמו יוון, קפריסין...".

עוד ב"אישיווק"

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד